مرگ ناگهانی رئیس شرکت نفتی لوک اویل روسیه

مرگ ناگهانی رئیس شرکت نفتی لوک اویل روسیه
جمعه 11 شهريور 1401 - 07:26

خبرگزاری رویترز گزارش داد که راویل ماگانوف رئیس لوک اویل دومین شرکت بزرگ تولید کننده نفت روسیه عصر پنجشنبه در پی سقوط از پنجره بیمارستانی در مسکو که در آن بستری بود، جان خود را از دست داده است.

العالم ـ اروپا

رویترز به نقل از دو منبع آگاه که گفته خواسته اند نام شان فاش نشود، خاطرنشان کرده که آنها گزارش‌های رسانه‌های روس را در باره مرگ ماگانوف ۶۷ ساله بر اثر سقوط از بلندی تائید کردند.

خبرگزاری تاس به نقل از یک منبع پلیس، این رخداد را خودکشی دانست و افزود: ماگانوف که داروی ضد افسردگی مصرف می‌کرده، در پی حمله قلبی در بیمارستان بستری شده بوده است.

لوک اویل شرکتی خصوصی با هزاران کارمند که با روسنفت شرکت بزرگ دولتی انرژی روسیه رقابت می‌کند، در بیانیه‌ای اعلام کرد که که ماگانوف در پی بیماری شدید درگذشته است.

دستکم ۶ تجارت پیشه و صاحب کسب و کار روسیه که بیشتر با صنعت انرژی ارتباط داشته‌اند، در چند ماه گذشته به صورت ناگهانی و در شرایط مبهم جان خود را در این کشور از دست داده‌اند.

به گزارش ایرنا، لوک اویل که از سال ۲۰۱۴ و در پی انضمام کریمه به روسیه، تحت تحریم وزارت خرانه داری آمریکا قرار گرفت، برای گسترش فعالیت‌هایش در قاره آفریقا و پالایشگاه‌هایش در اروپا به ویژه ایتالیا تلاش می‌کند.

تارنمای بیزینس اینسایدر روز پنجشنبه نوشت: جدیدترین داده‌ها نشان می‌دهد که روسیه در ماه اوت به رغم تحریم‌های گسترده غرب بیشتر از همه دوره‌های مشابه در سال‌های گذشته نفت صادر کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها