هشدار در باره شکل گیری لانه جاسوسی جدید در بحرین

هشدار در باره شکل گیری لانه جاسوسی جدید در بحرین
جمعه 11 شهريور 1401 - 14:06

جنبش حامیان جوان انقلاب ۱۴ فوریه در بحرین، ضمن محکوم کردن شدید اقدام آل خلیفه در دادن مجوز ایجاد یک محله یهودی نشین در منامه، این اقدام را در ادامه سیاست تجاوزگرانه شهرک سازی رژیم صهیونیستی و با هدف شکل گیری لانه جاسوسی در منطقه دانست.

العالم ـ بحرین

این جنبش با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد: رژیم آل خلیفه پس از توطئه پلید "بندرگیت" در اقدام به اسکان و تابعیت سیاسی دادن به اتباع بیگانه از کشورهایی چون هند، پاکستان، سوریه با هدف تغییر ترکیب جمعیتی بحرین ، اکنون به دنبال اسکان صهیونیست ها در منامه است.

در ادامه بیانیه مزبور آمده است، بعد از اسکان بیش از۵۰ هزار نفر از اعضای حزب بعث صدام با خانواده هایشان و اعطای شهروندی و سپس استفاده از آنها در تشکیلات امنیتی و اطلاعاتی برای اعمال شکنجه و تجاوز به زندانیان بحرینی، اینک منامه به دنبال جنایت تاریخی جدید است.

این جنبش ضمن دعوت مردم بحرین به مقاومت همه جانبه در برابر این اقدام و ممانعت از تبدیل کشورشان به پایگاه تازه صهیونیست ها در منطقه اعلام کرد: دولت بحرین این تصمیم را در ادامه سیاست اعطای شهروندی سیاسی به افراد غیربحرینی به تقلید از صهیونیست ها در فلسطین و در راستای عادی سازی روابط با تل آویو و تبدیل بحرین به پایگاه صهیونیست ها برای اهداف نظامی علیه ایران و تهدیدی جدید در منطقه، اتخاذ کرده است.

بیانیه این جنبش ضمن محکوم کردن مجدد اقدام به عادی سازی روابط با اسرائیل و تجلیل از اعتراض مردم و گروه های مقاومت در بحرین در این زمینه ، این گام جدید رژیم بحرین را به معنای عزم آل خلیفه برای ائتلاف همه جانبه با صهیونیست ها برای تامین منافع مشترک خود با آنها و در چارچوب ائتلاف گسترده رژیم های مرتجع منطقه با اشغالگان فلسطین علیه محور مقاومت و جمهوری اسلامی دانست.

بر اساس این بیانیه ،جنبش حامیان جوان انقلاب ۱۴ فوریه در بحرین بر این باور است که طرح ایجاد محله صهیونیستی در مرکز پایتخت بحرین، تصمیمی برای تبدیل منامه به یک لانه جاسوسی بین المللی برای صهیونیست ها بوده و متضمن پیامدهای فاجعه باری برای امنیت و استقرار در منطقه است .

پربیننده ترین خبرها