حماس و جهاد اسلامی: عملیات شهادت‌طلبانه الخلیل، پاسخ طبیعی به تشدید جنایات اشغالگران بود

حماس و جهاد اسلامی: عملیات شهادت‌طلبانه الخلیل، پاسخ طبیعی به تشدید جنایات اشغالگران بود
شنبه 12 شهريور 1401 - 02:42

دو جنبش جهاد اسلامی و حماس، عملیات استشهادی روز جمعه یک جوان فلسطینی با سلاح سرد در شهرک «کریات اربع» واقع در شرق شهر الخلیل را تبریک گفته و آنرا «پاسخ طبیعی به تشدید جنایات رژیم اشغالگر» برشمردند.

العالم-فلسطین اشغالی

«عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس در نشست خبری روز جمعه، عملیات شهادت طلبانه یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهرک «کریات اربع» در شرق شهر الخلیل را که به زخمی شدن یک نظامی صهیونیست منجر شد، تبریک گفت.

سخنگوی حماس تأکید کرد که این عملیات «نتیجه طبیعی تشدید جنایات رژیم اشغالگر در حق ملت فلسطین، اسرا و مقدسات ماست».

وی همچنین از قهرمانان فلسطین خواست تا عملیات استشهادی بیشتری را علیه شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست انجام دهند و سرزمین فلسطین را برای آنها جهنم کنید.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم در بیانیه‌ای این عملیات شهادت طلبانه «فادی محمد غطاس» از اهالی اردوگاه الدهیشه در بیت لحم را تبریک گفت و اعلام کرد که این عملیات پاسخی طبیعی و مشروع به تشدید عملیات قتل و بازداشت در حق ملت فلسطین در قدس اشغالی و کرانه باختری است.

جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که این عملیات بر پویای مقاومت ملت فلسطین و ادامه مقاومت علیه این رژیم اشغالگر تأکید دارد و نشان می‌دهد که مقاومت مسلحانه گزینه‌ای است که می‌تواند رژیم اشغالگر را از انجام عملیات تروریستی باز دارد.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها