شهادت موسی ابومحامید اسیر فلسطینی بر اثر قصور پزشکی صهیونیستی

شهادت موسی ابومحامید اسیر فلسطینی بر اثر قصور پزشکی صهیونیستی
شنبه 12 شهريور 1401 - 12:17

قدوره فارس، رئیس باشگاه اسرای فلسطین امروز شنبه تایید کرد که موسی هارون ابومحامید  از روستای بیت تعمر در شرق بیت لحم  پس از اینکه دو ماه پیش توسط نیروهای اشغالگر بازداشت شده بود،به شهادت رسید.

العالم - فلسطين

فارس به «خبرگزاری فلسطین امروز» گفت: «ابومحامید» زندانی 40 ساله با ابتلا به بیماری میکروبی، در بیمارستان (اساف هورویه) براثر سهل انگاری پزشکی به شهادت رسید.

فارس افزود : نیروهای اشغالگر دو ماه پیش این زندانی را پس از اتهام وارد شدن به بیت المقدس بدون مجوز دستگیر کردند.

از سوی دیگر، باشگاه زندانیان، مقامات اشغالگر اسرائیل را مسئول کامل مرگ موسی هارون ابومحامید، 40 ساله، اهل بیت لحم در بیمارستان اساف هروویه دانست.

باشگاه زندانیان اعلام کرد اشغالگران، محمد را به گفته خانواده وی به دلیل ورود بدون مجوز برای کار در قدس اشغالی دستگیر کردند و وضعیت جسمانی وی اخیرا وخیم شد به گونه ای که به بیمارستان اساف هروویه منتقل و صبح امروز نیز به شهادت رسید.

به گفته خانواده وی، پسرشان قبل از دستگیری دچار مشکلات روانی بود.

باشگاه زندانیان افزود: رفتاری که با محامید شد جنایتی بود که به جنایت های بی وقفه اشغالگران از جمله سهل انگاری عمدی پزشکی ، افزوده می شود.

باشگاه اسرا خاطرنشان کرد: هدف قرار دادن فلسطینی‌ها به بهانه ورود به سرزمین‌های اشغالی فلسطین از ابتدای سال جاری نه تنها از طریق دستگیری، بلکه با تیراندازی به آنها تشدید شده است.

پربیننده ترین خبرها