بیانیه شیخ عیسی قاسم درباره هرگونه تعامل با صهیونیست‌ها

بیانیه شیخ عیسی قاسم درباره هرگونه تعامل با صهیونیست‌ها
شنبه 12 شهريور 1401 - 18:04

رهبر معنوی انقلاب بحرین در جدیدترین بیانیه خود درباره هرگونه خرید و فروش با صهیونیست‌ها هشدار داد.

العالم - بحرین

شیخ «عیسی قاسم» رهبر معنوی انقلاب بحرین، امروز (شنبه)، بیانیه‌ای در ارتباط با تعامل با رژیم صهیونیستی صادر کرد.

بنابر بیانیه منتشر شده در صفحه توئیتری حزب «الوفاق»، آیت‌الله عیسی قاسم اعلام کرد: «ای مردم عزیز بحرین، خود را به پول یهودیان نفروشید تا به‌ آن‌ها از خاک بحرین و منازلش حتی زمینی یا خانه‌ای کوچک بدهید زیرا شما با این کار دین، تاریخ، میهن، حال و آینده‌تان را به یهودیان می‌دهید. توجه داشته باشید که با این کار هم جسم و هم جانتان را می‌کشید.»

رهبر معنوی انقلاب بحرین اضافه کرد: «بحرین، امروز، کشوری اسلامی و فردا - طبق پروژه یهودی‌سازی - کشور یهودیان و مسلمانان و پس‌فردا کشور یهودیان و مسلمانان مقیم تحت اختیار [آن‌ها می‌شود]. پس از آن نیز مسلمانان اخراج می‌شوند. آغاز [این مسیر با] خرید زمین شما و زمین بردار مسلمان شماست.»

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: «کسی که زمین یا خانه‌ای را به یهودیان می‌فروشد، تنها خاک و سنگ نمی‌فروشد، بلکه میهن، ملت، امت، تاریخ و مقدسات عزیزی را می‌فروشد. او اسلامی را که چیزی برابر با آن نیست، می‌فروشد. والسلام علیکم والرحمه الله وبرکاته.»

بحرین و رژیم صهیونیستی اواسط سپتامبر سال ۲۰۲۰ با میانجیگری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا توافق عادی‌سازی روابط امضا کردند، سه ماه بعد «راشد بن عبدالله آل خلیفه» وزیر کشور بحرین با «امیر اوحانا» وزیر وقت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نشست مجازی برگزار کرد و توسعه همکاری‌های امنیتی و اطلاعاتی آغاز شد.

فارس

پربیننده ترین خبرها