صهیونیست‌ها یک خانواده فلسطینی را مجبور به تخریب منزلشان کردند

صهیونیست‌ها یک خانواده فلسطینی را مجبور به تخریب منزلشان کردند
يکشنبه 13 شهريور 1401 - 11:05

مقامات رژیم صهیونیستی اعضای یک خانواده فلسطینی را به تخریب منزلشان در شهرک "سلوان" واقع در جنوب مسجد الاقصی در شهر قدس اشغالی مجبور کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع محلی گزارش دادند که شهرداری اشغالگران در بیت المقدس خانواده هادیه را به بهانه ساخت و ساز بدون مجوز به تخریب خانه خود در شهرک "سلوان" مجبور کردند.

سه خانواده در این خانه به مدت 12 سال زندگی می‌کردند و در این سال‌ها تلاش کردند مجوز‌های لازم را دریافت کنند، اما در نهایت شهرداری اشغالگران دستور تخریب این منزل را داد و چند روز به خانواده فلسطینی فرصت دادند تا این دستور را اجرا کنند و در غیر این صورت خود شهرداری این کار را انجام خواهد داد.

این منابع افزودند که خانواده هادیه برای جلوگیری از پرداخت جریمه و هزینه تخریب به شهرداری اشغالگران، خانه خودشان را با دستان خود تخریب کردند.

بر اساس گزارش واحد روابط عمومی و رسانه استان قدس در مورد تخلفات اشغالگران صهیونیست در این استان، شایان ذکر است که در ماه اوت شاهد 35 تخریب از جمله 11 مورد خود تخریبی اجباری در قدس اشغالی بودیم.

همچنین طی ماه گذشته، مسئولين اشغالگر 5 اخطاریه تخریب منازل در العیسویه، سلوان و الولجه را تحویل داده اند و همچنین از تخريب آسفالت جاده ارتباطی شهر مخماس مقام شيخ دویر و پارک الدویر خبر دادند.

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در اراضی اشغالی فلسطین "OCHA" در گزارش روز شنبه خود عنوان کرد که مسئولين اشغالگر از سال 2009 تا پایان اوت گذشته 8746 ساختمان فلسطینی را تخریب کردند و این تخریب ها منجر به آواره شدن حدود 13000 شهروند فلسطینی و آسیب رساندن به حدود 152000 نفر دیگر شد.

در این گزارش آمده است که "این داده‌ها شامل ساختمان‌هایی است که بطور مستقيم توسط مسئولين اشغالگر تخریب شده‌اند یا صاحبان آن‌ها مجبور به این کار شده‌اند".

پربیننده ترین خبرها