خبرنگار العالم: عملیات غور اردن در منطقه‌ای حساس و مهم برای صهیونیست‌ها انجام شده است

خبرنگار العالم: عملیات غور اردن در منطقه‌ای حساس و مهم برای صهیونیست‌ها انجام شده است
يکشنبه 13 شهريور 1401 - 18:14

عملیات قهرمانانه جوانان فلسطینی در حمله به اتوبوس حامل صهیونیست ها در غور اردن به زخمی شدن هفت نظامی صهیونیست انجامید.

العالم _ سرزمین های اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم، در عملیات تیراندازی ظهر روز یکشنبه فلسطینیان به اتوبوس حامل نظامیان صهیونیست نزدیک غور اردن هفت نظامی صهیونیست زخمی شدند که حال یکی از آنان خطرناک گزارش شده است.

خبرنگار العالم در قدس اشغالی گزارش داد این اتوبوس در خیابان 90 نزدیک غور اردن هدف تیراندازی قرار گرفت که دو نفر از نظامیان صهیونیست هدف تیر قرار گرفتند و پنج نفر دیگر بر اثر اصابت تکه های شیشه اتوبوس زخمی شدند.

کانال 12 اسرائیل اعلام کرد افراد مسلح در حالی که سوار بر خودرویی بودند که با سرعت حرکت می کرد، به طرف اتوبوس حامل اسرائیلی ها شلیک کردند که باعث زخمی شدن شماری از سرنشینان از جمله راننده اتوبوس شد.

خبرنگار العالم افزود این عملیات، منحصر به فرد به شمار می رود زیرا در منطقه ای حساس رخ داده است، منطقه ای که نزدیک مرزهای فلسطین اشغالی و اردن است. این منطقه شمار زیادی شهرک صهیونیست نشین را که برای رژیم اشغالگر بسیار اهمیت دارد، در خود جای داده است. موضوع مهم این است که رژیم اشغالگر بسیار تلاش می کند که این منطقه از نظر امنیتی در آرامش کامل باشد. طبق گزارش ها چند سالی است که در این منطقه هیچ گونه عملیاتی رخ نداده است و به همین علت عملیات امروز برای رژیم اشغالگر بسیار غیرمنتظره و شوک آور بوده است. اتوبوس، حامل ده ها نفر از نیروهای امنیتی اسرائیل بود که با شرکت در رزمایش و تمرین های نظامی ارتش اسرائیل در منطقه، در حال آموزش بودند.

پربیننده ترین خبرها