حمایت کاربران از عملیات جوانان فلسطینی علیه اشغالگران در کرانه‌باختری

حمایت کاربران از عملیات جوانان فلسطینی علیه اشغالگران در کرانه‌باختری
يکشنبه 13 شهريور 1401 - 22:33

هشتگ "غور اردن" در بسیاری از کشورهای عربی پس از اجرای عملیات قهرمانانه که منجر به مجروح شدن شش سرباز اشغالگر و یک شهرک‌نشین صهیونیست شد، ترند شد.

العالم - فلسطین اشغالی

در راستای تشدید عملیات مقاومت فلسطین علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی، رزمندگان مقاومت به سمت اتوبوس حامل صهیونیست‌ها در جاده 90 در دره اردن تیراندازی کرده و عملیاتی قهرمانانه انجام دادند.

در پی این حمله، جنبش حماس و جهاد اسلامی هریک به نوبه خود این عملیات را تبریک گفتند و جنبش فتح نیز تاکید کرد مقاومت رویکرد مردم فلسطین است.

وفا امیر در توییت خود نوشت: « آنها تهدید کردند، ترساندند و تدارک دیدند، اما به ناگهان سیلی غافلگیرانه‌ای خوردند، در غور اردن اتوبوس هایشان دوباره به تابوت های متحرک تبدیل کردند».

کاربری دیگر به نام الحکیم المهاجر در توییتی نوشت: مجاهدان فلسطین همه در درجه شهادت هستند، آنها نیک می دانند که پشت هر عملیاتی که انجام می دهند شهادت یا اسارت است. هیچ جای امنی که بعد از عملیات از دید دشمن پنهان شوند، وجود ندارد. با این وجود می جنگند و از هیچ چیز نمی ترسند.

نصرالله القلیصی اظهار داشت: ما بر عملیات قهرمانانه رزمندگان مقاومت فلسطین در دره اردن درود می فرستیم، از حق مردم فلسطین برای دفاع از خود حمایت می‌کنیم و تمامی محکومیت‌ها و اتهامات تروریسم را که نیروهای جنایتکار و خیانتکار علیه مجاهدین فلسطینی مطرح می‌کنند، جرم می‌دانیم.

و "LOAI.AIM" در توییتی نوشت: تا زمانی که مادران فلسطین چنین قهرمانانی به دنیا بیاورند، رژیم اشغالگر روی آرامش را نخواهد دید و مقاومت متوقف نخواهد شد.

طه جهاد در توییت خود نوشت: عملیات قهرمانانه امروز در دره اردن ثابت کرد که مقاومت فلسطین در سراسر جغرافیای فلسطین در میدان حضور دارد و معادله نظامی صهیونیستی را که دشمن می خواهد از طریق سیستم امنیتی آن بر مردم فلسطین تحمیل کند، به هم ریخت. مقاومت همچنان بهترین گزینه برای احقاق همه حقوق مشروع ما باقی خواهد ماند.

کاربری دیگر با نام حسن فاخوری در توییت خود نوشت: از غزه تا کرانه باختری، تا دره اردن، تا هر وجب از خاک سرزمین اشغالی، هیچ امنیتی برای یهودیان در سرزمین فلسطین وجود ندارد.

سنا صلاح در توییت خود نوشت: دل ما خنک شد و قلبهایمان آرام گرفت. جسمشان سوخت. خداوندا! درد جسمشان را بر ایشان آسان بفرما. خدایا، زخم هایشان را پانسمان کن و سوختگی هایشان را شفا بده.

پربیننده ترین خبرها