نجباء: اربعین توطئه‌های استکبار جهانی و همپیمانان را نقش بر آب می‌کند

نجباء: اربعین توطئه‌های استکبار جهانی و همپیمانان را نقش بر آب می‌کند
سه شنبه 15 شهريور 1401 - 23:07

شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش نجباء سه‌شنبه شب درخصوص مراسم اربعین حسینی (ع) تأکید کرد: این مراسم توطئه‌های استکبار جهانی و همپیمانان وهابی، بعثی و داعشی آن‌ها که تهدیدی برای ارزش و عقیده اسلامی به حساب می‌آیند را نقش بر آب می‌کند.

العالم_عراق

«اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در صفحه توئیتری خود نوشت: زیارت اربعین حسینی از مهمترین آیین‌های عزاداری اهل‌بیت(ع) است.

وی ادامه داد: روایت‌های معتبر بسیاری در این رابطه نقل شده و بی‌شک روز اربعین یکی از روزهای یوم‌الله است.

الکعبی تصریح کرد: مسلمانان از اقصی نقاط عالم در کربلا گردهم می آیند و این مراسم توطئه‌های استکبار جهانی و همپیمانان وهابی، بعثی و داعشی آن‌ها را خنثی می کند که ارزش‌ها و عقیده اسلامی را نشانه گرفته‌اند.

وی با بیان این که زمانی که دشمنان متوجه می شوند که راهپیمایی میلیون اربعین که هیچ گردهمایی دگیری در جهان به مانند آن نیست و نقشه‌های آنان را برهم میزند، تلاش می کنند تا به آن ضربه بزنند، به آن توهین کنند و در صدد تفرقه و چند دستگی میان مسلمانان برآیند و مزدوران و رسانه‌های وابسته به آنها در صدد تحریک و فتنه‌انگیزی میان ملل مسلمان هستند.

وی خاطر نشان کرد: اما بیداری ملل مسلمان، بخشندگی مردم عراق و علاقه ویژه آنها به امام حسین(ع)؛ توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

دبیرکل جنبش نجباء از در پایان قول مردم عراق به زائران خارجی راهپیمایی اربعین گفت: اگر کشورمان ظرفیت پذیرش شما زائران حسینی را نداشته باشد، چشم و دلمان پذیرای مهمان امام حسین علیه است که به [فرموده پیامبر اسلام (ص)] سرور جوانان بهشتی است.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها