هشدار سرلشکر باقری به ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی در باره هر گونه تهدید امنیت ایران

هشدار سرلشکر باقری به ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی در باره هر گونه تهدید امنیت ایران
چهارشنبه 16 شهريور 1401 - 10:16

رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح در پیامی به ارتش آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای میزبان آنها در خصوص تهدید امنیت کشورمان هشدار داد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

سرلشکر «محمد باقری»، رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح در صفحه شخصی خود در روبیکا نوشت: در ماه‌های اخیر ارتش تروریستی آمریکا تلاش کرده جای خالی خود را که با عقب بردن ناوهای هواپیمابر، بالگرد بر و ناوشکن‌ها از خلیج فارس و دریای عمان به وجود آمده و موجب وحشت وابستگان او شده بود، با اتصال منطقه مورد غصب رژیم صهیونیستی ارتش کودک کش آن به فرماندهی منطقه‌ای سنتکام، جبران کند.

او افزود: معنای این اقدام این است که از نگاه ما امکانات جاسوسی و (و حتی عملیاتی) آمریکا و هم‌پیمانان او در اختیار رژیم غاصب صهیونیستی نیز قرار خواهد گرفت و این موجب افزایش تهدید برای کشور عزیزمان خواهد شد.

رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح تصریح کرد: ما علاوه بر اعلام و اخطار کتبی و انتقال پیام از طریق وزارت امور خارجه به کشورهای میزبان ارتش آمریکا، با توسعه حضور و تعمیق گشت‌های هوایی و دریایی و تعمیق اشراف اطلاعاتی و انجام رزمایش‌های گوناگون دریایی موشکی و پهپادی و…، آمادگی و اخطار خود را اعلام کرده و می‌کنیم.

سرلشکر باقری تصریح کرد: توصیه دائمی و دوستانه ما به کشورهای همسایه، برادری و همکارن برای برقراری امنیت منطقه توسط کشورهای خودمان و عدم اتکا به بیگانگان است.

پربیننده ترین خبرها