ترس رژیم صهیونیستی از درگیری با حزب الله

ترس رژیم صهیونیستی از درگیری با حزب الله
چهارشنبه 16 شهريور 1401 - 15:49

منابع خبری صهیونیستی ترس خود از درگیری با حزب الله لبنان را پنهان نکرده و با ابراز نگرانی از تشدید تنش ها نوشتند که تنها به یک جرقه نیاز است تا تمام منطقه شعله ور شود.

العالم - فلسطین اشغالی

روزنامه صهیونیستی "اسرائیل هیوم" در گزارشی نوشت: تهدیدات و تبادل اظهارات تند میان تل آویو و حزب الله لبنان درحال افزایش است.

این روزنامه صهیونیستی افزود: علیرغم اینکه تنش های بوجود آمده میان تل آویو و حزب الله غیرعلنی است، اما این امر نشان دهنده احتمال بروز اتفاق امنیتی بزرگ در شمال اسراییل (سرزمین های اشغالی) است.

در این گزارش آمده است که این تنش ها به طور غیرعلنی درحال افزایش است و تنها به یک جرقه نیاز دارد تا تمام منطقه را شعله ور کند.

تنش میان رژیم صهیونیستی با حزب الله و دولت لبنان در ماه های اخیر و به دلیل دست درازی صهیونیست ها به منابع نفتی و گازی لبنان افزایش یافته و دبیرکل حزب الله به طور علنی اعلام کرده که به هیچ وجه از حقوق مردم لبنان کوتاه نخواهد آمد.

بنابر گزارش ها، ارتش رژیم صهیونیستی درحال آماده سازی یگان های خود در نزدیکی مرز لبنان ‌می باشد و حزب الله نیز در سال های اخیر قدرت دفاعی خود را به شدت افزایش داده است.

پیش از این برخی رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در گفت وگوی تلفنی با یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی وی را نسبت به لزوم رسیدن به توافق درخصوص ترسیم مرزهای دریایی میان رژیم صهیونیستی و لبنان تشویق کرده است.

بیش از یکسال است که مذاکرات غیرمستقیم ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی به وساطت "آموس هوکشتاین"، میانجیگر آمریکایی نیز درحال برگزاری است.

پربیننده ترین خبرها