تصمیم رژیم صهیونیستی برای استفاده از پهپادهای هجومی علیه فلسطینیان

تصمیم رژیم صهیونیستی برای استفاده از پهپادهای هجومی علیه فلسطینیان
چهارشنبه 16 شهريور 1401 - 17:08

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از آمادگی ارتش این رژیم برای استفاده از پهپادهای هجومی علیه فلسطینیان کرانه باختری خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که فرماندهان یگان «یهودا و سامرة» و یگان فعال در کرانه باختری، آموزش‌هایی درباره نحوه استفاده از پهپادهای هجومی در عملیات‌های نظامی در کرانه باختری دریافت کرده‌اند.

کانال تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی گزارش داد که فرمانده تیپ منطقه‌ای مناشه (نیروهای نظامی فعال در کرانه باختری) مأمور اتخاذ تصمیم برای استفاده از پهپادهای هجومی بر اساس نیاز عملیاتی، شده است.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، «روعی شارون» خبرنگار این کانال صهیونیستی گفت که تصمیم برای وارد کردن پهپادهای هجومی به عملیات‌های نظامی در کرانه باختری، به دلیل تشدید تنش‌ها در این منطقه اتخاذ شده است.

قرار است این پهپادها در فعالیت‌های عملیاتی از جمله بازداشت‌ها استفاده شود و با این پهپاد امکان تیراندازی به سمت اهداف مشخص میسر می‌شود.

۳۱ مارس گذشته در پی وقوع هفت عملیات فلسطینیان ساکن کرانه باختری و کشته شدن ۱۷ صهیونیست، نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی عملیاتی در کرانه باختری موسوم به «موج شکن» آغاز کردند.

رژیم صهیونیستی از زمان آغاز این عملیات صدها فلسطینی را بازداشت و چندین نفر را به شهادت رسانده و خانه‌های آن‌ها را با موشک‌های ضد زره منفجر کرده است. این رژیم همچنین از اوایل ۲۰۲۲ دستکم ۸۵ فلسطینی را در جریان یورش به شهرها و شهرک‌های کرانه باختری به شهادت رسانده است که گفته می‌شود از سال ۲۰۱۶ تاکنون امسال، خونین‌ترین سال در کرانه باختری بوده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها