با حکم رئیس دفتر رئیس جمهور؛

شهرام وثوقی‌راد معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور شد

شهرام وثوقی‌راد معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور شد
چهارشنبه 16 شهريور 1401 - 19:55

رئیس دفتر رئیس جمهور در حکمی شهرام وثوقی‌راد را به عنوان «معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور» منصوب کرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور در حکمی شهرام وثوقی‌راد را به عنوان «معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور» منصوب کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور در حکم انتصاب وثوقی‌راد تصریح کرده است: با عنایت به تعهد و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی در عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی، انتظار دارد با ایجاد هماهنگی، هم‌افزایی و استفاده از کلیه ظرفیت‌های رسانه‌ای در اطلاع‌رسانی مناسب و به هنگام و تصویرسازی شایسته و امیدآفرین از اقدامات بعمل آمده در حوزه ریاست جمهوری مجدانه بکوشید.

آیین تودیع و معارفه آقایان شهرام وثوقی‌راد و عباس هنرمند معاونین جدید و سابق ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور نیز پیش از ظهر امروز برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رئیس دفتر رئیس جمهور، جمعی از معاونین و مدیران دفتر رئیس جمهور، رئیس و دبیر شورای‌اطلاع‌رسانی دولت و معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی نیز حضور داشتند.

اسماعیلی همچنین در حکمی عباس هنرمند را به سمت مشاور رئیس دفتر رئیس جمهور منصوب کرد.

متن حکم اسماعیلی برای معاون جدید ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای شهرام وثوقی‌راد

با عنایت به تعهد و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی در عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی، به موجب این حکم به سمت «معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با ایجاد هماهنگی، هم‌افزایی و استفاده از کلیه ظرفیت‌های رسانه‌ای در اطلاع‌رسانی مناسب و به هنگام و تصویرسازی شایسته و امیدآفرین از اقدامات بعمل آمده در حوزه ریاست جمهوری مجدانه بکوشید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت‌محوری، روحیه انقلابی، مردم‌داری، پاکدستی و فسادستیزی، قانون‌مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در انجام شایسته وظایف محوله موفق باشید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها