مواضع خصمانه آلبانی در قبال ایران؛ عذر بدتر از گناه حامی تروریسم

مواضع خصمانه آلبانی در قبال ایران؛ عذر بدتر از گناه حامی تروریسم
چهارشنبه 16 شهريور 1401 - 20:21

مقامات آلبانی از قطع روابط دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران خبر دادند و مدعی شدند ایران مسئول حملات سایبری به این کشور است.

العالم – کشکول

این بهانه ای بدتر از گناه برای کشوری است که خود میزبان تروریسم و ​​تروریست هاست.

مقامات آلبانیایی که کشورشان میزبان گروه تروریستی منافقین به عنوان مسئول شهادت هزاران بی گناه در ایران است، مدعی شدند که ایران مسئول حمله سایبری 15 ژوئیه علیه نهادهای دولتی این کشور است.

از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تاکنون بیش از 17 هزار شهروند ایرانی که اکثریت آنها غیرنظامی هستند در نتیجه عملیات تروریستی گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسیده اند.

اوج حوادث تروریستی ایران که توسط گروهک تروریستی منافقین طراحی شده بود، انفجار مقر حزب جمهوری اسلامی در سال 60 بود که به شهادت 72 تن از اعضا و رهبران انقلاب اسلامی مانند آیت الله بهشتی انجامید.

گروهک منافقین عامل ترور تعدادی از دانشمندان هسته ای ایران مانند شهید احمدی روشن و شهید مجید شهریاری بوده است.

علیرغم تمام جنایات منافقین که در گذشته در عراق مستقر بودند، در سال 2013 ایالات متحده و آلبانی توافق کردند که آلبانی میزبان سه هزار تروریست این گروه باشد.

تروریست های منافقین در یک اردوگاه بزرگ و تحت حفاظت شدید در نزدیکی شهر ساحلی دوریس در 30 کیلومتری تیرانا ساکنند.

آلبانی که تحت نفوذ آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار داشت به این میزان برخورد خصمانه با تهران اکتفا نکرد و پس از ترور سردار شهید قاسم سلیمانی در حمله هوایی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد، از این ترور استقبال و دو دیپلمات ایرانی را بدون هیچ علت موجهی اخراج کرد.

آلبانی کشور کوچک بالکانی در حاشیه جنوب شرق اروپا و عضو ناتو، به دلیل همین رویکردها، به مرکزی برای توطئه ها علیه جمهوری اسلامی توسط آمریکایی ها، صهیونیست ها و دشمنان انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها