سردار حاجیان: صدور برگ تردد برای سفر به عتبات متوقف شد/ مردم به مراکز گذرنامه مراجعه نکنند

سردار حاجیان: صدور برگ تردد برای سفر به عتبات متوقف شد/ مردم به مراکز گذرنامه مراجعه نکنند
جمعه 18 شهريور 1401 - 12:15

سردار حاجیان سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: بر اساس تصمیم ستاد مرکزی اربعین از امروز صدور برگ تردد برای سفر به عتبات و تمدید اعتبار گذرنامه های منقضی شده متوقف شد.

العالم_ایران

سردار مهدی حاجیان روز جمعه در یک گفت و گوی تلویزیونی از ازدحام زائران در مرز ایران و عراق خبر داد و افزود: از امروز هیچ گونه برگ تردد و تمدید گذرنامه برای سفر به عتبات تا اطلاع ثانوی صادر نخواهد شد.

وی اظهارداشت: در پی ازدخام بیش از حد خیل عظیم عاشقان در مرزها برای ورود به کشور عراق و عدم آمادگی طرف مقابل ، مصوبه ای از سوی ستاد مرکزی اربعین منتشر شد.

سردار حاجیان تصریح کرد: پیرو این تصمیم ستاد مرکزی اربعین از امروز روز جمعه صدور برگ گذر ویژه اربعین و تمدید گذرنامه های منقضی شده در کلیه مراکز صدور گذرنامه و دریافت درخواست متقاضیان در مراکز پلیس+۱۰ متوقف شده است.

سخنگوی فراجا در پایان با بیان این که از مردم و علاقه‌مندان به زیارت عتبات عالیات خواهشمندیم از مبدا خود به سمت مرزهای کشور حرکت نکنند، اظهارداشت: هرگونه تصمیمات بعدی متعاقبا از رسانه های معتبر اطلاع رسانی خواهد شد.

وی اضافه کرد: از مردم استدعا داریم به مراکز گذرنامه مراجعه نکنند چرا که صدور آن متوقف شده است؛ تمام برگه گذرویژه‌ها که درخواست شده بود تولید، چاپ و تحویل پست شده است و از امروز دیگر برگ گذرویژه صادر نمی شود.

پربیننده ترین خبرها