تهدیدهای رژیم اشغالگر به عملیات گسترده در شمال کرانه باختری

تهدیدهای رژیم اشغالگر به عملیات گسترده در شمال کرانه باختری
شنبه 19 شهريور 1401 - 13:54

رسانه های عبری اذعان کرده اند که پس از سلسله عملیات هایی در کرانه باختری، هنوز برخی تهدیدهای میدانی وجود دارند که دستگاه های امنیتی این رژیم را مجبور می کنند در آماده باش کامل باقی بمانند.

العالم - فلسطین اشغالی

کانال 12 عبری به نقل از یک منبع نظامی اسرائیلی گفت: "روزهای آینده، روزهای سرنوشت سازی هستند". از سوی دیگر همزمان رژیم صهیونیستی ابو مازن (محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین) را برای بازنگری در سیستم (امنیتی ) کرانه باختری به منظور جلوگیری از وخامت بیشتر اوضاع در شمال این منطقه، به شدت تحت فشار قرار داده است.

کانال یادشده در ادامه خاطرنشان کرد: در آستانه اعیاد مذهبی، دستگاه های امنیتی با توجه به وجود شواهدی از احتمال وقوع حملات تروریستی، در آماده باش کامل قرار دارند. همزمان این دستگاهها خود را برای عملیات گسترده در شمال کرانه باختری آماده می کنند".

یک منبع نظامی به این کانال خبری گفت: با توجه به ضعف تشکیلات خودگردان فلسطین در کنترل تهدیدهای موجود، اسرائیل تلاش می کند با کمک برخی کشورها از جمله آمریکا، ابو مازن را برای کنترل اوضاع جنین و نابلس و بسط سیطره تشکیلات خودگردان بر این مناطق تحت فشار قرار دهد.

کانال 12 عبری به نقل از مقامات این رژیم افزود: چنانچه تشکیلات خودگردان اوضاع را کنترل نکند، اسرائیل به طور مستقیم و گسترده وارد عمل خواهد شد تا از سرایت ناآرامی های جاری در جنین و نابلس به شهرهای دیگر جلوگیری کند.

این کانال خاطرنشان کرد که در روزهای اخیر نیروهای امنیتی این رژیم به طور گسترده در خطوط تماس استقرار یافته اند و تا برگزاری اعیاد یهودی همچنان این روند ادامه خواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها