دبیرکل النجباء: استبداد و سلطه ملکه انگلیس نیز او را از مرگ نرهانید

دبیرکل النجباء: استبداد و سلطه ملکه انگلیس نیز او را از مرگ نرهانید
شنبه 19 شهريور 1401 - 18:06

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «النجباء» در عراق با اشاره به درگذشت ملکه انگلیس و به تاراج رفتن منابع ملت‌های جهان به دستور الیزابت دوم، گفت که عمر طولانی، استبداد و سلطه ملکه از او در برابر قدرت ملک الموت محافظت نکرد.

العالم - عراق

«اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «النجباء» در عراق، امروز (شنبه)، در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر بیانیه‌ای در ارتباط با درگذشت «الیزابت دوم» ملکه سابق انگلیس منتشر کرد.

در بیانیه مذکور آمده است:‌ « [تقدیم] به میلیون‌ها بی‌گناهی که زیر تاج شرارت ملکه الیزابت جان سپردند؛ [تقدیم] به ملت‌هایی که امنیتشان را از دست دادند و منابع آن‌ها به یغما رفت تا الیزابت با طاغوتیان عالم در میان چندین تن طلای سرقت‌شده به این طرف و آن طرف برود.»

دبیرکل النجباء اضافه کرد: « [تقدیم] به کشورهایی که ویران و عقب‌مانده شدند تا الیزابت اجازه تقسیم نفتی را که مالک آن نبود میان کشورهای استکبار و سه‌گانه شوم و شرارت یعنی آمریکا، انگلیس و اسرائیل را بدهد.»

اکرم الکعبی اشاره کرد: «اکنون زمان حساب فرا رسیده است و عدالت آسمانی [خداوند] جبارِ منتقم فصل‌الخطاب خواهد بود. عمر طولانی، استبدادش و سلطه‌اش او را در برابر قدرت ملک الموت محافظت نکرد و جانش را گرفت تا [ملکه] رو‌در‌ور در برابر میلیون‌ها قربانی‌ای که در انتظار پس گرفتن حقشان هستند، بایستد. هیچ رحتمی بر طاغوتیان و هیچ سوگی برای مزدوران نیست. انگلیس دشمن ملت‌هاست.»

کاخ باکینگهام، شامگاه پنجشنبه، در بیانیه‌ای رسما اعلام کرد الیزابت دوم ملکه انگلیس در سن ۹۶ سالگی درگذشته است.

فارس

پربیننده ترین خبرها