دیدار سخنگوی انصارالله با مشاور امیرعبداللهیان در تهران

دیدار سخنگوی انصارالله با مشاور امیرعبداللهیان در تهران
شنبه 19 شهريور 1401 - 20:07

سخنگوی انصارالله در سفر به تهران و دیدار با خاجی ضمن تشکر از حمایت‌های سیاسی و انسانی ایران از کشور و مردم یمن، گزارشی از روند اجرای توافق آتش بس موقت و چشم انداز آینده تحولات یمن ارائه کرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

«محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله و رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی در سفر به تهران با «علی اصغر خاجی» مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی دیدار و در خصوص آخرین تحولات یمن گفت‌وگو و رایزنی کرد.

مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی ضمن ابراز خرسندی از استمرار روند آتش‌ بس، ابراز امیدواری کرد آتش بس کنونی مرحله‌ای برای ورود به رفع محاصره کامل بدون قید و شرط، آتش بس سراسری و گفت‌وگوهای سیاسی باشد.

مذاکره کننده ارشد دولت نجات ملی یمن در این دیدار با تشکر از حمایت‌های سیاسی و انسانی جمهوری اسلامی ایران از کشور و مردم یمن، گزارشی از روند اجرای توافق آتش بس موقت و چشم انداز آینده تحولات یمن ارائه کرد.

محمد عبدالسلام به کارشکنی‌های موجود در مسیر اجرای صحیح تعهدات کنونی اشاره کرد و تکمیل تعهدات طرف مقابل، رفع محاصره، توقف درگیری‌ها و پرداخت حقوق کارمندان را برای حفظ آتش بس ضر‌وری خواند.

پربیننده ترین خبرها