ادعا‌های مضحک رئیس موساد: اسرائیل بدون توجه به توافق هسته‌ای از خود دفاع خواهد کرد/ ایران مصون نیست

ادعا‌های مضحک رئیس موساد: اسرائیل بدون توجه به توافق هسته‌ای از خود دفاع خواهد کرد/ ایران مصون نیست
دوشنبه 21 شهريور 1401 - 13:48

دیوید بارنیا اظهاراتی مضحک و غیرواقعی را درباره ایران مطرح کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش العالم به نقل از جروزالم پست، دیوید بارنیا، رئیس موساد، روز دوشنبه در نخستین سخنرانی عمومی خود از زمان روی کار آمدن در ژوئن گذشته، مدعی شد موساد ده ها حمله تروریستی علیه صهیونیست ها را در سراسر جهان خنثی کرده است.
او - با نادیده گرفتن نقش پررنگ رژیم صهیونیستی در اقدامات تروریستی رخ‌داده در نقاط مختلف جهان - در سخنرانی خود در کنفرانس سالانه موسسه سیاست ضد تروریسم در دانشگاه رایشمن اتهامات مضحکی را علیه ایران مطرح کرد و مدعی شد: «ما ده‌ها حمله تروریستی ایران [علیه اسرائیلی‌ها/یهودیان» را خنثی کردیم. حملات در قبرس علیه یک تاجر را متوقف کردیم؛ در ترکیه، حملات علیه بازرگانان و دیپلمات‌ها و بازدیدکنندگان عادی و در کلمبیا ما یک تاجر را نجات دادیم» و همچنین در بسیاری از مناطق دیگر.»
وی در ادامه ادعا‌های پوشالین خود ایران را مقصر معرفی کرد.
دیوید بارنیا همچنین از عنوانی غیرمتعارف استفاده کرد و مدعی شد: «این دهه ترور اسلامی بوده است، که شامل «سقوط و ظهور القاعده، تروریسم از فلسطین، حزب الله و ایران می شود.»
او نیز همانند سایر مقامات صهیونیست اظهاراتی غیرواقعی را درباره توافق هسته‌ای احتمالی میان ایران و کشورهای غربی مطرح کرد و ضمن «کوتاه‌مدت» توصیف کردن کاربرد آن، مدعی شد: «پس از امضای توافق، با مبالغ هنگفتی که به جمهوری اسلامی داده می شود، هیچ محدودیتی برای ترور ایران وجود نخواهد داشت. ... چه توافق حاصل شود و چه نشود، اسرائیل از خودش دفاع می کند و ایران نیز مصون نیست.»

پربیننده ترین خبرها