در سالگرد بیرون راندن اسرائیل از غزه؛

حماس: مقاومت تا آزادسازی نهایی ادامه می یابد

حماس: مقاومت تا آزادسازی نهایی ادامه می یابد
دوشنبه 21 شهريور 1401 - 18:03

جنبش حماس با تاکید بر اینکه مقاومت در سراسر سرزمینهای اشغالی ادامه خواهد داشت، اعلام کرد: نیروهای مقاومت با اعتقاد راسخ به حقانیت مبارزات و آرمان خود، رهبری جریان مبارزه مردمی را برعهده گرفته و با تکیه بر وحدت مردمی تا بیرون راندن اشغالگران از فلسطین و اماکن مقدس از پا نخواهند نشست.

العالم - فلسطین اشغالی

جنبش حماس در هفدهمین سالگرد بیرون راندن اشغالگران از نوار غزه با ضربات مقاومت در بیانیه ای اعلام کرد که حماس این دستاورد تاریخی را به مردم فلسطین در نوار غزه، بیت‌المقدس، کرانه باختری، سرزمین اشغالی سال ۴۸ و اردوگاه‌های فلسطینی تبریک می گوید و تأکید می کند که این دستاورد نقطه حرکتی مهمی در مسیر عزیمت مردم فلسطین به سوی آزادسازی همه جانبه سرزمین فلسطین خواهد بود.

این بیانیه افزود: دوران شهرک سازی اشغالگران در نوار غزه برای همیشه گذشته و غیرقابل برگشت است و اقدامات آنها برای ادامه شهرک سازی و یهودی سازی کرانه باختری، بیت المقدس و تمامی اراضی اشغالی فلسطین، سرقت علنی به شمار می آید که نخواهد توانست حقایق تاریخ و واقعیت را تغییر دهد و فلسطینیان با جدیت پیگیر مقابله با آن تا آزادسازی نهایی و ایجاد کشور مستقل به پایتختی بیت المقدس خواهند بود. حماس از همه دولت‌ها، نهادها و سازمان‌هایی که در حمایت از پروژه‌های بشردوستانه و توسعه‌ای در نوار غزه و کاهش آثار و پیامدهای محاصره گام برمی دارند، تقدیر و تشکر کرد.

جنبش حماس در این بیانیه همچنین به محاصره نوار غزه از سوی صهیونیست ها پرداخت و گفت: محاصره ناعادلانه بیش از ۱۵ ساله بر نوار غزه، تجاوزگریهای مکرر، بستن گذرگاه ها، جلوگیری از ورود دارو و قربانی کردن مردم بیگناه در شرایط سخت بهداشتی و بحران اقتصادی، جنایت علیه بشریت و لکه ننگی بر دامن همه کسانی است که در برابر این جنایات سکوت کرده و از محکوم کردن و پایان دادن به آن خودداری می کنند.

این جنبش تاکید کرد :مردم ما در برابر تداوم پیامدهای خطرناک محاصره بر ای بیش از دو میلیون شهروند فلسطینی ساکت نخواهند ماند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها