دیدار سفیران ایران در کلمبیا و ایتالیا با وزیر امور خارجه

دیدار سفیران ایران در کلمبیا و ایتالیا با وزیر امور خارجه
دوشنبه 21 شهريور 1401 - 23:07

سفیران ایران در کلمبیا و ایتالیا در آستانه عزیمت به محل ماموریت با وزیر امور خارجه ملاقات و گزارشی از برنامه‌های خود ارائه کردند.

العالم - ایران

«احمدرضا خیرمند» سفیر ایران در کلمبیا در آستانه عزیمت به محل ماموریت با وزیر امور خارجه ملاقات و گزارشی از محل ماموریت و برنامه‌های خود ارائه کرد.

در این دیدار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه رهنمودهای لازم را ارائه و با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در روابط فی‌مابین بر لزوم توجه به ایرانیان تاکید کرد.

احمدرضا خیرمند پیش از این رئیس اداره دوم آمریکا، کاردار کشورمان در آرژانتین و معاون‌ مدیرکل آمریکای وزارت امور خارجه بوده است.

دیدار سفیر جدید ایران در ایتالیا با امیرعبداللهیان

محمدرضا صبوری سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا روز دوشنبه در آستانه عزیمت به محل ماموریت امروز در دیدار با امیر عبداللهیان گزارشی از برنامه کاری خود در دوره سفارت در ایتالیا ارائه کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط دو کشور، توصیه‌های لازم در زمینه روابط دو جانبه و خصوصا ارائه خدمات مناسب و روان به ایرانیان مقیم ایتالیا را مطرح کرد.

صبوری مدیرکلی دیپلماسی اقتصادی، ریاست ادارات اقتصادی اروپا و آمریکا، معاونت ادارات کل مشترک المنافع و قفقاز و همکاریهای اقتصادی وزارت امور خارجه و سفیری جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان و بلاروس را در کارنامه خود دارد.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها