رسانه عبری: اطلاعات نتانیاهو و لاپید به دست هکرها افتاد/ هک شرکت رادیو و تلویزیون اسرائیل

رسانه عبری: اطلاعات نتانیاهو و لاپید به دست هکرها افتاد/ هک شرکت رادیو و تلویزیون اسرائیل
سه شنبه 22 شهريور 1401 - 20:33

یک رسانه صهیونیست از هک پایگاه خبری شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی و دستیابی هکرها به داده‌ها و اطلاعات میلیون‌ها اسرائیلی از جمله نخست وزیر فعلی و سابق این رژیم پرده برداشت.

العالم - فلسطین اشغالی

وبسایت صهیونیستی "واللا" اعلام کرد که گروه هکری "war_dark" پایگاه خبری شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی را هک کرده و آن را از دسترس خارج کرده است.

این وب سایت در ادامه اعلام کرد که این تیم هکری موفق به هک یک پایگاه داده حاوی حدود ۹.۵ میلیون پرونده از جمله داده‌های مربوط به یائیر لاپید نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسبق این رژیم شده است.

واللا در ادامه آورده است: هکرها اطلاعات جزئی ۸۳۰۰ پرونده را منتشر کردند که از جمله شامل نام، شناسنامه، تاریخ تولد و حق رای است.

به گزارش ایرنا، محافل امنیتی، سایبری و رسانه‌ای رژیم صهیونیستی به تازگی درباره حملات سایبری به زیرساخت‌های این رژیم ابراز نگرانی کرده‌اند که به عقیده کارشناسان، علت این امر را باید در سطح و گستردگی حملات و ناتوانی این رژیم در مقابله با آن جستجو کرد.

زیرساخت‌های اصلی رژیم صهیونیستی در طول چند ماه گذشته شاهد حملات مداوم سایبری بوده است.

در این مدت از سایت‌های نظامی، امنیتی و مدنی رژیم صهیونیستی گرفته تا شرکت‌های بزرگ هاستینگ این رژیم آماج حملات پیاپی قرار گرفته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی پنجم آبان ماه سال گذشته از حمله سایبری علیه این رژیم و افشای اطلاعات دقیقی درباره نظامیان صهیونیست خبر دادند.

این رسانه‌ها نوشتند که یک گروه هکر پرونده‌های ویژه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر کرده است. این گروه پیش از این نیز تصاویری از «بنی گانتس» وزیر جنگ این رژیم را با عبارت‌های تهدید آمیز منتشر کرده بود.

پربیننده ترین خبرها