جزئیات حمله مبارزان فلسطینی به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی در شمال جنین/ فرود بالگرد صهیونیستها برای انتقال زخمی ها به دنبال حمله مبارزان فلسطینی+ ویدیو

جزئیات حمله مبارزان فلسطینی به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی در شمال جنین/ فرود بالگرد صهیونیستها برای انتقال زخمی ها به دنبال حمله مبارزان فلسطینی+ ویدیو
چهارشنبه 23 شهريور 1401 - 08:36

منابع خبری فلسطینی گزارش دادند که در جریان حمله بامداد امروز (چهارشنبه) مبارزان فلسطینی به یک مرکز نظامی ارتش رژیم اسرائیل در کرانه باختری دستکم چند نظامی صهیونیست کشته یا زخمی شدند و صهیونیستها به خاطر وخامت حال آنها مجبور شدند از بالگرد استفاده کنند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

رسانه های فلسطینی گزارش دادند، مبارزان فلسطینی در این عملیات به مرکز ایست و بازرسی "الجمله" در شمال شهر جنین حمله کردند که طی آن تیراندازی متقابل شدید با نظامیان صهیونیست صورت گرفت.

مقاومت فلسطینمنابع رژیم صهیونیستی اذعان کردند که شماری از نظامیان این رژیم در تبادل آتش با مبارزان فلسطینی زخمی شدند.

مقاومت فلسطینتصاویر منتشر شده حرکت آمبولانس های رژیم اسرائیل به سمت مرکز ایست و بازرسی و فرود بالگردهای این رژیم در داخل آن را نشان می دهد.

منابع محلی فلسطینی خاطرنشان کردند که به دنبال حمله مبارزان فلسطینی به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی، بالگردهای رژیم صهیونیستی شماری از زخمی های ارتش این رژیم را به بیمارستان "رمبام" در شهر حیفا منتقل کردند.

مقاومتدر همین حال، مبارزان فلسطینی همچنین به سمت یک مرکز نظامی ارتش اشغالگر در کوه "جرزیم" در نابلس تیراندازی کردند.

درگیری های دیگری نیز بین فلسطینی ها و نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه العروب در شمال الخلیل بعد از هدف قرار گرفتن یک برج نظامی این رژیم با شیشه های حاوی مواد آتش زا درگرفت.

پربیننده ترین خبرها