شهادت دو فلسطینی در جنین هم زمان با درگیری شدید در نابلس و الخلیل/ هلاکت یک نظامی صهیونیستی

چهارشنبه 23 شهريور 1401 - 09:59

در پی تبادل آتش نزدیک موانع امنیتی شهرک صهیونیست نشین "جان نير" نزدیک جنین در بامداد امروز چهارشنبه، دو جوان فلسطینی به شهادت رسیدند و در همین حال درگیری های مسلحانه در منطقه نابلس و الخلیل شدت گرفت.

العالم _ فلسطین

رسانه های اسرائیلی مدعی شدند دو فلسطینیِ مسلح بامداد امروز چهارشنبه تلاش کردند وارد محدوده شهرک جان نير نزدیک مرکز ایست بازرسی الجلمه نزدیک جنین در شمال کرانه باختری شوند که با یک گروه نظامی اسرائیلی مواجه شدند و کار به درگیری مسلحانه انجامید و نظامیان اسرائیلی از فاصله نزدیک به سمت این دو فلسطینی آتش گشودند.

1

این رسانه ها افزودند دو جوان فلسطینی در آغاز به شدت زخمی شده بودندو در ادامه اعلام شد که کشته شده اند.

تصویری از دو شهید فلسطینی

در همین حال ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در درگیری بامداد امروز در منطقه الجلمه در شمال جنین یک افسر اسرائیلی کشته شده است.

مقامات رژیم اشغالگر در پی این حادثه، مرکز ایست بازرسی الجلمه را تا روز جمعه به روی خودروها بسته اند هرچند عبور کارگران و محموله های کالا همانند روزهای عادی ادامه دارد.

منابع خبری گزارش دادند هم زمان با درگیری در جنین، در منطقه نابلس و الخلیل نزدیک حواره و کوه جرزیم نیز درگیری رخ داد.

گردان های شهدای الاقصی از هدف قرار دادن یک خودروی نظامی نیروهای اشغالگر اسرائیلی نزدیک مرکز ایست بازرسی الجلمه در شمال شهر جنین خبر دادند.

منابع فلسطینی اعلام کردند گروهی از فلسطینیان مسلح با پوشیدن لباس نظامیان اسرائیلی وارد مرکز ایست بازرسی الجلمه شدند و به سمت نظامیان اسرائیلی مستقر در آن شلیک کردند.

این در حالی است که مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی خواستار جلوگیری از انتشار جزئیات این حادثه شده اند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها