موکب فلسطینی‌ها در نجف میزبان دختران شهیدان حاج قاسم سلیمانی و عماد مغنیه+ ویدیو

موکب فلسطینی‌ها در نجف میزبان دختران شهیدان حاج قاسم سلیمانی و عماد مغنیه+ ویدیو
چهارشنبه 23 شهريور 1401 - 19:27

«زینب» دختر شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» و «فاطمه» دختر شهید حاج «عماد مغنیه» که در راهپمیایی اربعین حسینی (ع) شرکت کرده اند، میهمان موکب فلسطینی «نداء الاقصی» که برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی(ع) در جاده بین نجف اشرف و کربلای معلی بر پا شده است، شدند.

العالم ـ عراق

به گزارش امروز (چهارشنبه) ایرنا، این موکب که بر محوریت آرمان فلسطین و آزدی قدس شریف متاثر از نهضت امام حسین (ع) تاکید دارد، روزانه در مسیر نجف اشرف تا کربلای معلی از هزاران زائر اربعین حسینی (ع) پذیرایی می‌کند.

موکب فلسطین«فاطمه مغنیه» دختر شهید حاج عماد مغنیه فرمانده عالی حزب الله لبنان و محور مقاومت و «زینب سلیمانی» دختر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محور مقاومت در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی (ع) از میهمانان ویژه موکب «ندا الاقصی» فلسطین بودند.

«اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز دیروز (سه شنبه) میهمان موکب «نداء الاقصی» در جاده «المشاییه» بین نجف و کربلا بود و از این موکب که توسط فلسطینی‌ها برای پذیرایی از زائران اربعین برپا شده است، دیدن کرد.

قاآنیبنابر این گزارش، «قا آنی» از گوشه و کنار این موکب دیدن و از تلاش‌های انجام شده در این موکب به ویژه در نمایشگاه هنری قدردانی کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هویت نهضت حسینی، انسانی است گفت: همین رابطه است که آرمان فلسطین و نهضت حسینی را به هم پیوند داده است و موجب شده تا موکب «نداء الاقصی» متشکل از علمای دینی و شهروندان فلسطینی در راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی شرکت کند.

افزون بر فلسطینی ها، یمنی‌ها و بحرنی ها نیز برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در شهر نجف اشرف اقدام به برپایی موکب کرده‌اند و در تمام ساعات شبانه روز از زائران پذیرایی می‌کنند.

پربیننده ترین خبرها