تصاویری از حضور باشکوه زائران در حرم امام حسین (ع)

پنج‌شنبه 24 شهريور 1401 - 18:28

به گزارش فاطمه بویره، خبرنگار شبکه العالم از جاده (نجف - کربلای مقدس) شهر مقدس کربلا، اطراف حرم و تمام راه های منتهی به حرم امام در تمام ساعات امروز مملو از زائر بوده است.

العالم - عراق

خبرنگار العالم با توجه به حرکت عظیمی که در شهر مقدس کربلا دیده می شود، به ورود زائران به این شهر در آستانه اربعین امام حسین (ع) اشاره کرد که هر لحظه دسته ها و هیئت های عزاداری وارد بین الحرمین می شوند، صدای عزاداران و زائران در این مکان به گوش می رسد. فضا برای احیای مناسب مراسم اربعین امام حسین (ع) مهیا می شود.

بویره با اشاره به سخاوت و میهمان نوازی عراقی ها از زائران امام حسین (ع) گفت: انتظار می رود امسال تعداد زوار به 22 میلیون نفر برسد، ارایه خدمات تنها به غذا، نوشیدنی و اقامتگاه محدود نمی شود، بلکه خدمات رسانی بسیار فراتر از اینها اعم از امنیتی و غیر امنیتی همیشه در دسترس است.

میلیون ها زائر از داخل و خارج از عراق برای شرکت در مراسم اربعین امام حسین (ع) به شهر مقدس کربلا سرازیر می شوند.

نصیف الخطابی استاندار کربلا با بیان اینکه احتمال می رود تعداد زائران به حدود بیست و دو میلیون نفر برسد، گفت: حدود سه میلیون زائر خارجی وارد کربلا شده اند و احتمالا این تعداد به بیش از شش میلیون زائر خارجی برسد.

وی با تاکید بر اینکه این زیارت باشکوه با مدیریت بسیار سطح بالایی در حال انجام است، گفت: طرح امنیتی و خدماتی مراسم اربعین از خیلی یشتر آغاز شد و بین همه دستگاه ها و نهادها هماهنگی بسیار خوبی برای اجرای موفقیت آمیز آن وجود دارد.

پربیننده ترین خبرها