احتمال شهادت اسیر فلسطینی مبتلا به سرطان در زندان‌های اشغالگران

احتمال شهادت اسیر فلسطینی مبتلا به سرطان در زندان‌های اشغالگران
پنج‌شنبه 24 شهريور 1401 - 19:09

بیمار سرطانی فلسطینی ناصر ابوحمید (50 ساله) اهل اردوگاه الامعری در جنوب البیره در مجاورت رام الله در کرانه باختری امروز پنجشنبه تاکید کرد که برای پیوستن به شهدای فلسطین از مردم بزرگوار فلسطین خداحافظی می کند.

العالم - فلسطین اشغالی

ناصر ابوحمید در پیامی که بعد از ظهر امروز توسط باشگاه زندانیان منتشر شد، پس از دیدار خانواده‌اش با وی در زندان رمله که به مدت 40 دقیقه به طول انجامید، گفت: با مردم قهرمان و بزرگوار فلسطین وداع کردم تا به کاروان شهدا بپیوندم. بسیاری از شهدای فلسطین دوستان من بودند و از دیدار آنها خوشحال خواهم شد.

ناصر خطاب به خانواده‌اش گفت: من به حکم و تقدیر الهی و نیز به راهی که انتخاب کرده‌ام ایمان دارم، من به دنبال بیداری توده مردم هستم که در برابر اشغال ناعادلانه فلسطین مقاومت می کنند.

وی افزود: من تا پایان راه می روم، اما مطمئنم و اطمینان دارم که یک فلسطینی هستم و بدان افتخار می کنم . مردم بزرگوار فلسطین آرمان من و سایر اسیران را فراموش نمی کنند، به احترام همه مردم صبور فلسطین در مقابلشان تعظیم می کنم. کلمات نمی توانند بیانگر احساس و درد من در این لحظه باشند اما از این که در پایان راهم ناراحت نیستم.

این اسیر فلسطینی بیش از 30 سال را از عمر خود را در زندان های اشغالگران گذرانده است، او که از کودکی توسط اشغالگران بازداشت شده است با دیگر در جریان انتفاضه الاقصی در سال 2002 دستگیر شد و اشغالگران ابوحامد را به حبس ابد محکوم کردند، چهار برادر دیگر ای اسیر فلسطینی نیز به حبس ابد محکوم شدند.

پربیننده ترین خبرها