عبدالملک الحوثی: ائتلاف سعودی امنیت و ثبات ملت یمن را هدف قرار داد

عبدالملک الحوثی: ائتلاف سعودی امنیت و ثبات ملت یمن را هدف قرار داد
پنج‌شنبه 24 شهريور 1401 - 23:03

عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن گفت: ائتلاف متجاوز، توانایی های مادی خود را به سمت خرابکاری، ایجاد هرج و مرج و ضربه زدن به امنیت تحت عناوین سیاسی و اجتماعی سوق داده است.

العالم - یمن

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن گفت که ائتلاف متجاوز سعودی علاوه بر ارتکاب تجاوزات نظامی و کشتارها، نبردی را برای هدف قرار دادن امنیت و ثبات ملت این کشور آغاز کرد.

وی گفت که ائتلاف سعودی با استفاده از عناصر تکفیری و غیره نهایت تلاش خود را برای اجرای طرح‌های جنایتکارانه همانند انفجارها، بکار بست.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی تصریح کرد که به لطف خداوند و تلاش‌های وزارت کشور و تمامی نهادهای امنیتی، ائتلاف سعودی در تحقق اهداف خود شکست خورد، دشمن برای ترور دولتمردان و شخصیت‌های مردمی مخالف این ائتلاف تلاش کرد و اغلب این تلاش‌ها ناکام ماند.

وی تأکید کرد که امنیت در اولویت مسئولیت‌های ما قرار دارد و وزارت کشور در چارچوب وظایف خود برای حمایت از ملت و برقراری امنیت و ثبات تلاش می‌کند.

رهبر انصارالله یمن گفت: ائتلاف سعودی برای ضربه زدن به نهادهای امنیتی تلاش کرد، نهادهایی که برای خدمت به ملت و امنیت آن و دفاع از این ملت است اما ائتلاف سعودی زیرساخت‌های آن را هدف قرار داد اما با وجود همه این‌ها نهاد امنیتی امروز با قدرت و کارآمدی بالا پابرجاست.

وی افزود که پیام ما به دشمن در این رژه نظامی این است که تلاش‌های آن در دستیابی به این نهاد امنیتی شکست خورد و ما به دشمنان درباره تداوم توطئه‌هایشان در هدف قرار دادن یمن، ملت و امنیت و ثبات آن هشدار می‌دهیم.

رهبر انصارالله تأکید کرد: امنیت یمن، به نفع همه ملت‌های همسایه عربی و اسلامی است.

پربیننده ترین خبرها