رژیم اشغالگر صدها معتکف را از مسجدالاقصی اخراج کرده است

جمعه 25 شهريور 1401 - 22:42

همزمان با طرح یورش‌های صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی در اعیاد یهودی، رژیم اشغالگر بار دیگر ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجدالاقصی را محدود و صدها معتکف زن و مرد را از این مسجد اخراج کرده است.

العالم- فلسطین اشغالی

اخیرا رژیم اشغالگر در راستای حمایت از شهرک‌نشینان و یورش آنها به مسجدالاقصی، صدها نفر از معتکفین زن و مرد (مرابط مسجدالاقصی) را از این مسجد خارج کرده است.

با این حال، اینها در تلاش برای چالش کشیدن این سیاست اشغالگران، در نزدیک‌ترین مکان به مسجدالاقصی حضور پیدا کرده و نمار می‌‌خوانند تا این پیام را بدهند که آنها به رغم هرگونه تدابیر صهیونیست‌ها، این مکان مقدس را خالی نخواهند گذاشت.

همزمان با تبعید کردن صدها مسجدالاقصی، این رژیم ورود و خروج نمازگزاران را نیز محدود کرده و بیشتر آنها را که عمدتا جوانان هستند، هدف قرار داده و شناسامه آنها را ضبط می‌کند. ارتش اشغالگر همچنین ده‌ها ایست بازرسی در مجاورت شهر قدیمی در قدس و برخی دروازه‌های اصلی مسجدالاقصی ایجاد کرده است.

در آستانه اعیاد یهودی و همزمان با فراخوان‌های سازمان‌های تندروی یهودی برای تشدید یورش‌ها به مسجدالاقصی، اسرائیل همچنین تدابیر و اقدامات امنیتی علیه مرابطین زن و مرد و نمازگزاران در این مسجد را افزایش داده است.

پربیننده ترین خبرها