اعتراف رژیم اشغالگر به عملیات مقاومت در ایستگاه مرزی «الجمله»

اعتراف رژیم اشغالگر به عملیات مقاومت در ایستگاه مرزی «الجمله»
يکشنبه 27 شهريور 1401 - 11:40

رژیم اشغالگر با اعتراف به حمله مقاومت به ایست بازرسی «الجمله» اعلام کرد سرباز رژیم صهیونیستی از حمله تیراندازی در شمال جنین جان سالم به در برده است.

العالم - فلسطین اشغالی

شهاب نیوز -- رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد: «عملیاتی که یکشنبه گذشته انجام شد -- در آن زمان اعلام نشد -- یک نیروی نظامی را هدف قرار داد که با خودرو غیرنظامی در نزدیکی ایست بازرسی «الجمله» در شمال جنین در حال گشت زنی بود».

رادیو ارتش افزود: «این عملیات حمله به سربازان تلفات نداشته است، اما در زمان خود اعلام نشده بود.»

نیروهای رژیم اشغالگر چند روز پیش به شهرک نشینان اطلاع داده بودند که مراقب استفاده از این نوع خودروها باشند، همچنین توصیه کردند که شهرک نشینان در صورت رانندگی با خودروهای کوچک و بدون زره در جاده های شهرک سازی شده در کرانه باختری از کلاه ایمنی و جلیقه محافظ و ضد گلوله استفاده کنند.

دورون کادوش، خبرنگار نظامی رادیو ارتش اشغالگران اظهار داشت: سربازان ارتش رژیم اشغالگر اخیراً از اعزام به گشت زنی در امتداد خط مرزی در شمال کرانه باختری اشغالی به ویژه در منطقه گذرگاه الجلمه با توجه به افزایش حملات نیروهای فلسطینی ابراز نارضیاتی می کنند.

دو رزمنده مقاومت به نام های احمد و عبدالرحمن عابد از اهالی کفر دان پیش از این عملیات قهرمانانه ای را در نزدیکی پاسگاه جلمه انجام داده بودند که در آن یک افسر اسرائیلی کشته شد.

داده‌ها نشان می‌دهد که پست‌های بازرسی و تماس‌های نظامی اشغالگران در شمال کرانه باختری، تحت بیش از 500 عملیات مقاومت در طول دو سال گذشته، قرار گرفته‌اند.

پربیننده ترین خبرها