درگیری لفظی شدید در نشست کابینه رژیم صهیونیستی درباره فلسطین و امارات

درگیری لفظی شدید در نشست کابینه رژیم صهیونیستی درباره فلسطین و امارات
دوشنبه 28 شهريور 1401 - 13:16

نشست کابینه رژیم صهیونیستی در روز گذشته که جهت بررسی نشست النقب با هدف تقویت همکاری میان این رژیم با امارات، بحرین، مصر و برخی دیگر از کشورهای منطقه برگزار شد، شاهد درگیری لفظی شدید درباره رابطه با فلسطینیان، بود.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم به نقل از الجزیره، "مراو میکائیلی" وزیر حمل و نقل اسرائیل در این نشست، بر اهمیت توافق اسرائیل با فلسطینیان تأکید کرد و گفت که برگزاری نشست النقب و برقراری روابط با کشورهای عربی "جایگزینی برای حل مناقشه اسرائیل و فلسطین نیست. "

"آیلیت شاکید" وزیر امور داخلی این رژیم، اظهار داشت:‌ امارات بدون در نظر گرفتن فلسطینیان، می‌خواهد همکاری با اسرائیل را تقویت کند. نیازی به ایجاد این ارتباط نیست.

"یو آز هندل" وزیر ارتباطات نیز گفت:‌ "هیچ‌کسی به فلسطینیان اهمیتی نمی‌دهد. " در پاسخ به او، "میکائیلی" رهبر حزب "العمل" گفت: سوال این نیست که آیا کشورهای عربی به فلسطینیان اهمیت می‌دهند یا خیر، اما اگر اینطور باشد (آیا) ما اهمیت می‌دهیم یا خیر."

تارنمای "اسرائیل نشنال نیوز" - که این خبر را منتشر کرده است - اعلام کرد که وزیر امور داخلی پس از نشست کابینه با بیان اینکه "وزیر مراو میکائیلی دچار سردگمی شده"، از وی خواست تا بر تمایل خود جهت امتیازدهی به طرف فلسطینی غلبه کند.

پربیننده ترین خبرها