الحشد الشعبی: امنیت کامل را در نینوی برقرار کردیم

الحشد الشعبی: امنیت کامل را در نینوی برقرار کردیم
دوشنبه 28 شهريور 1401 - 22:41

سازمان الحشد الشعبی امروز خبر داد که عمق مناطق بیانی در سه استان از وجود تروریسم پاک شد و امنیت نینوی هم تأمین گردید.

العالم - عراق

مصطفی العوادی از فرماندهان سازمان الحشد الشعبی بعد از ظهر امروز دوشنبه نتایج عملیات این نیروها در جنوب موصل را شرح داد.

پایگاه خبری الحشد الشعبی به نقل از العوادی گزارش داد، این عملیات با موفقیت انجام شد و در جریان آن، عمق مناطق بیانی از وجود تروریسم پاک شد و امنیت نینوی هم تأمین گردید.

وی ادامه داد: یک گروه از لشکر ۴۴ الحشد با پشتیبانی ستاد عملیات، نیروهای امنیتی، لشکرهای ۲۱ و ۲۵ و هنگ مأموریتهای ویژه، نیروهای زمینی و هوایی ارتش، این عملیات را به مدت چند روز انجام دادند.

این فرمانده الحشد تصریح کرد، این عملیات با استناد به اطلاعات مهم مبنی بر نفوذ عناصر داعش از سمت سوریه به عمق مناطق بیابانی بین نینوی، صلاح الدین و الانبار آغاز شد.

العوادی تأکید کرد، در این عملیات، یک گروه بزرگ از داعش کشته شد، بسته‌های انفجاری آنان کشف و ضبط گردید و در نتیجه امنیت منطقه جزیره الحضر و نینوی کامل شد.

وی با بیان اینکه الحشد از اطلاعات مهم شهروندان نیز در این عملیات استفاده کرد، به ساکنان نینوی اطمینان داد که دیگر عناصر داعش قادر به حمله نخواهند بود و زمام امور در دست الحشد و نیروهای امنیتی است.

نیروهای الحشد به همراه نیروهای ارتش عراق شامگاه گذشته، در جنوب موصل به شدت با عناصر داعش درگیر شدند که در جریان آن، هفت تروریست از پای درآمدند

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها