4 قربانی در عملیات تشکیلات خودگردان علیه نیروی «مقاومت» فلسطین

سه شنبه 29 شهريور 1401 - 16:38

در درگیری بین تعدادی از جوانان فلسطینی و نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در شهر نابلس در شمال کرانه باختری، «فراس فایز یعیش» جوان فلسطینی به شهادت رسید و سه تن دیگر زخمی شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه العالم در رام الله اعلام کرد: نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین دو جوان فلسطینی را دستگیر کردند که یکی از آنها به نام مصعب اشتیه تحت تعقیب رژیم صهیونیستی نیز هست.

این خبرنگار افزود: این دو جوان عضو گروهی در شهر نابلس بودند که رژیم اشغالگر صهیونیستی چندین بار اقدام به ترور آنها کرده است؛ از جمله شهید ابراهیم نابلسی که بیش از یک ماه پیش ترور شد.

وی ادامه داد: پس از اعلام خبر دستگیری مصعب اشتیه توسط نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان، جمعی از جوانان فلسطینی با اعتراض به این بازداشت، آن را تلاشی برای متوقف ساختن مقاومت دانستند.

خبرنگار شبکه العالم تاکید کرد که این تظاهرات به درگیری بین نیروهای تشکیلات خودگردان و جوانان فلسطینی منجر شد که به شهادت یک جوان فلسطینی به نام فراس یعیش و زخمی شدن چند جوان دیگر انجامید.

وی در پایان گزارش داد که شهر نابلس شاهد یک وضعیت پرتنش و متشنج است و جناح های فلسطینی در تلاش برای آشتی دادن اوضاع و آرام کردن اذهان عمومی به ویژه خانواده یعیش هستند که از خانواده های بزرگ در نابلس هستند.

نابلس شاهد توجه تعدادی از مقامات تشکیلات خودگردان به ویژه نخست وزیر است که قصد دارد برای تنش زدایی به این شهر برود.

پربیننده ترین خبرها