اجتماع و راهپیمایی مردم چند شهر کشور علیه اغتشاشگران

اجتماع و راهپیمایی مردم چند شهر کشور علیه اغتشاشگران
پنج‌شنبه 31 شهريور 1401 - 22:56

صبح امروز فراخوان‌هایی از سوی مردم انقلابی شهرهای مختلف در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد؛ ساعتی قبل نیز مردم این شهرها با تجمع در محل اغتشاشات شب‌های گذشته این اقدامات حرمت شکنانه و تخریب اموال عمومی را محکوم کردند.

العالم - ایران

در پی هتک حرمت به قرآن کریم، مساجد، شعائر اهل بیت همچنین تخریب اموال عمومی توسط اغتشاشگران عصر امروز پنجشنبه ۳۱ شهریور ماه مردم تعدادی از شهرهای بزرگ کشور با حضور در تجمع و راهپیمایی، شعارهایی علیه اغتشاشگران سر دادند.

مشهد

مردم مشهد عصر امروز در قالب هیئات مذهبی نسبت به وقایع روی داده هتک حرمت مقدسات، حمله به موکب‌های عزاداری و شهادت یکی از فعالان فرهنگی و انقلابی در مشهد راهپیمایی اعتراضی علیه آشوبگران برگزار کردند.

مشهد

راهپیمایان با شعار حیدر حیدر ضمن محکویت آشوب های شب گذشته اغتشاشگران اعلام کردند که مردم مشهد آماده پذیرایی از زائران حضرت رضا (علیه السلام) هستند و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد خللی در این پذیرایی ایجاد شود و این مهم را با خون جوانان خود ثابت کرده است.

این راهپیمایی همزمان با اذان مغرب به افق مشهد پایان یافت و راهپیمایان راهپیمایان مشغول اقامه نماز جماعت شدند.

تجمع اعتراضی مردم همدان علیه اغتشاشگران

همدان

تجمع اعتراضی به اغتشاشات اخیر از ساعت ۱۶:۳۰ امروز پنج شنبه ۳۱ شهریورماه در همدان آغاز شد. به دلیل هتک حرمتی که در اغتشاشات اخیر به امامزاده عبدالله(ع) صورت گرفت، این تجمع و راهپیمایی از امامزاده عبدالله شروع شده و سپس به سمت میدان امام (آرامگاه بوعلی) ادامه یافت.

در این تجمع که کاملا خودجوش بود و فقط سه ساعت زمان تا برگزاری آن برای فراخوان فرصت وجود داشت مردم با حضور گسترده و با در دست داشتن پلاکاردهای «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «نیروی انتظامی دلاورمردان امنیت»، «تا آخرین نفس پای انقلاب می‌مانیم» و «هتاکان به مقدسات را مجازات کنید» شعار «مرگ بر فتنه‌گر» و «ما ملت امام حسینیم» را سر دادند و حمایت خود را از انقلاب نشان دادند.

تجربه‌ دوره‌های گذشته نشان می‌دهد وقتی جامعه‌ دچار فتنه و آسیب می‌شود، حضور مردم در میدان، نشان دادن همبستگی، انسجام و اتحاد و نشان دادن پایمردی و ایستادگی مردم می‌تواند فتنه‌ها را خنثی کند.

باید ضمن تقدیر از همه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی؛ در این برهه از زمان به نظر می‌رسد حضور مردمی می‌تواند هم خدا قوتی به دستگاه‌های انتظامی باشد که در طول این چند روز آسیب دیدند و هم فتنه را در نطقه خفه کند.

تجمع اعتراضی مردم همدان علیه اغتشاشگران

زنجان

راهپیمایی عظیم مردم زنجان در اعتراض به آشوب‌ها و هتک حرمت‌های اخیر به صورت خودجوش از مزار شهدای پایین شهر زنجان به سمت میدان انقلاب برگزار شد.

مردم با شعارهای مرگ بر منافق، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه‌گر، هر گونه فتنه‌گری و آشوب را محکوم و خواستار برخورد با فتنه‌گران و آشوبگران شدند.

زنجان

راهپیمایی عظیم مردم زنجان در اعتراض به آشوب‌ها و هتک حرمت‌های اخیر

حاج مهدی رسولی نیز با حضور در این اجتماع به مداحی و نوحه خوانی پرداخت.

رسولی

مداحی مهدی رسولی در زنجان

تهران - ورامین و پاکدشت

عصر امروز مردم ولایت مدار و انقلابی ورامین در پی حرکات هنجار شکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم و به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی، در محکومیت این حرکات مذبوحانه از میدان امام حسین(ع) شهرستان ورامین به سمت میدان امام خمینی(ره) حرکت کرده و راهپیمایی کردند.

راهپیمایان در طول مسیر، شعارهایی از قبیل علمدار ولایت ورامین به فدایت، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر آشوبگر سر دادند.

ورامین

راهپیمایی مردم ورامین در محکومیت تحرکات اغتشاشگران

در شهرستان پاکدشت نیز، اجتماع مردم در پاسخ به اغتشاشگرانی که شب گذشته برای چند ساعت در شهرستان ایجاد ناامنی کرده بودند و شعارهای هنجار شکن سردادند عصر امروز برگزار شد.

مردم با سردادن «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، جانم فدای رهبر» و... بار دیگر به آشوبگران نشان دادند که ملت ایران اسلامی پای انقلاب و رهبری ایستاده‌اند.

پاک

اجتماع مردم پاکدشت در محکومیت اغتشاشگران

مازندران - بابل

مردم شهرستان بابل نیز در اعلام انزجار از اغتشاش و اغتشاشگران و فتنه گران کوردل حوالی ساعت ۲۰ در میدان ولایت این شهر تجمع کرده و ضمن سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و... ، رجز خوانی علیه اغتشاشگران و نوحه خوانی را در برنامه داشتند.

بابل

قیام مردم بابل در میدان ولایت بابل

فردا یکم مهر ماه بعد از اقامه نماز جمعه نیز مردم سراسر کشور در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر راهپیمایی کرده و بصیرت انقلابی خود را فریاد خواهند زد.

فارس

پربیننده ترین خبرها