اینگونه مردم ایران توطئه استکبار جهانی را خنثی کردند

جمعه 1 مهر 1401 - 15:20

هادی افقهی، دیپلمات سابق ایران، تاکید کرد که راهپیمایی های مردمی در حمایت از جمهوری اسلامی و در محکومیت اغتشاشات اخیر در تهران و شهرهای مختلف ایران، توطئه استکبار جهانی را خنثی کرده است.

العالم ـ ایران

افقهی در گفت و گو با شبکه خبری العالم با بیان اینکه آنچه در اغتشاشات ایران رخ داد توطئه استکبار جهانی با حمایت ستون پنجم است، خاطرنشان کرد: ستون پنجم گروهی از مزدوران منطقه در سطح داخلی و خارجی منطقه می باشند.

وی افزود: تظاهرات مردم در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و محکومیت اغتشاشات امروز در تهران و شهرهای مختلف ایران، وفاداری مردم ایران به انقلاب اسلامی را ثابت می کند که هزاران شهید برای پیروزی آن تقدیم کرد.

این دیپلمات سابق ایرانی تاکید کرد: حضور گسترده مردم امروز در میادین تهران و تمامی شهرهای ایران ادامه خواهد داشت و باعث ناکام ماندن و از میان بردن اقدامات ناپسند اخلاقی و غیرانسانی اغتشاش گرانی خواهد شد که وفات شهروند ایرانی (که علت فوت وی زیر نظر مقامات ذی ربط در دست بررسی است) را بهانه ای کرده اند تا دستوراتی را که از خارج از ایران برای شورش علیه منافع مردم و اموال عمومی ایران دریافت کرده اند، پیاده کنند.

پربیننده ترین خبرها