ویدیو/ وقتی که تیر رسانه های معاند به سنگ خورد/ جزئیاتی از ناآرامی‌های شب گذشته در اشنویه؛ شهر در وضعیت عادی و آرام است

ویدیو/ وقتی که تیر رسانه های معاند به سنگ خورد/ جزئیاتی از ناآرامی‌های شب گذشته در اشنویه؛ شهر در وضعیت عادی و آرام است
شنبه 2 مهر 1401 - 20:21

با وجود تصویرسازی رسانه های معاند، وضعیت شهرستان اشنویه آرام بوده و مردم مشغول زندگی عادی و روزمره خود هستند تا مشخص شود این بار هم تیر این رسانه های دروغ پرداز به سنگ خورد.

العالم ـ ایران

شب گذشته شهرستان اشنویه در آذربایجان غربی شاهد تجمع جمعی از جوانان در حدود ۵۰۰ نفر بود، این تجمع که از غروب جمعه تا بامداد شنبه طول کشید، دستاویزی برای تصویرسازی خلاف واقع از سوی رسانه‌های معاند شد.

بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار خبرگزاری مهر، جمعه شب تعدادی از جوانان در پی فریب فراخوان برخی رسانه‌های معاند دست به تجمع زدند، در این تجمع که به آشوب و اغتشاش کشیده شد دو بانک و منزل چهار بسیجی به آتش کشیده شد.

این تجمع بلافاصله با حضور نیروهای انتظامی و بسیجی مدیریت و شهر بامداد امروز (شنبه) به وضعیت عادی بازگشت.

برخی رسانه‌های معاند این تجمع آشوب آمیز را دستآویز قرار داده و اعلام کردند شهر اشنویه به تصرف اغتشاشگران درآمده و ورودی و خروجی اشنویه مسدود شده است در حالی که بررسی فیلم‌های منتشر شده نشان می‌دهد این موضوع صحت نداشته و برخی از این فیلم‌ها قدیمی هستند.

هم اکنون وضعیت کاملاً عادی در اشنویه برقرار و مردم مشغول زندگی عادی و روز مره خود هستند.

اشنویهامروز روز بازگشایی مدارس بود و دانش آموزان این شهرستان همانند سایر دانش آموزان با آرامش در کلاسهای درس حضور پیدا کردند.

در این راستا خبرگزاری قوه قضائیه در خصوص اتفاقات شب گذشته در اشنویه نوشت: در روزهای اخیر آشوبگران به سه پایگاه بسیج در شهر اشنویه حمله کرده‌اند که در پی این اقدامات ضد امنیتی چندین نفر بازدشت شده‌اند و کنترل شهر به صورت کامل با نیروهای انتظامی بوده و شرایط کاملاً عادی است.

همچنین صبح امروز ادعای دیگری با عنوان هجوم آشوبگران به زندان مرکزی شهر اشنویه و آزاد کردن زندانیان در فضای مجازی منتشر شده که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این خبر عاری از صحت است و در حال حاضر شهرستان اشنویه و زندان مرکزی این شهرستان در امنیت کامل به سر می‌برند.

پربیننده ترین خبرها