امیرعبداللهیان: قدرشناس بصیرت ملت فهیم و بزرگ ایران هستیم

امیرعبداللهیان: قدرشناس بصیرت ملت فهیم و بزرگ ایران هستیم
يکشنبه 3 مهر 1401 - 12:32

وزیر امور خارجه با بیان این‌که در دیدار با مقامات کشورها، همگان از ایران به عنوان جزیره ثبات در منطقه‌ای متلاطم و پرچالش یاد می‌کنند، گفت: بصیرت ملت فهیم و بزرگ ایران را قدر می‌شناسیم و بی تردید دشمن ره به جایی نخواهد برد.

العالم - ایران

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک حضور دارد، در توئیتی نوشت: در دیدار با مقامات کشورها، همگان از جمهوری اسلامی ایران به عنوان جزیره ثبات در میان منطقه‌ای متلاطم و پرچالش یاد می‌کنند.

وی افزود: همین ثبات و صلابت ایران اسلامی است که به هر بهانه‌ای مورد هدف بدخواهان قرار می‌گیرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی با بیان این‌که بصیرت ملت فهیم و بزرگ ایران را قدر می‌شناسیم، تصریح کرد: بی‌تردید دشمن ره به جایی نخواهد برد.



حسین امیرعبداللهیان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با برخی از همتایان خود از جمله وزرای خارجه سوئد، نروژ، بلژیک، هلند، عراق، سوریه، لبنان، ونزوئلا، اریتره، قطر، امارات عربی متحده، اردن، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و ... دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر امور خارجه همچنین پیش از این در توئیتی با اشاره به رایزنی‌هایش در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک گفت: ‏در مسیر سیاست خارجی متوازن، هر جا منافعی برای ملت باشد، دولت و دستگاه سیاست خارجی فعالانه حضور می‌یابد.

فارس

پربیننده ترین خبرها