آیا پیام راهپیمایی بزرگ مردمی به دشمنان جمهوری اسلامی رسید؟

يکشنبه 3 مهر 1401 - 21:33

کارشناس مسائل راهبردی تاکید کرد که پیام راهپیمایی بزرگ مردم ایران به غرب رسید، اما آنها نمی خواهند حقایق و واقعیتها را در ایران باور کنند و نمی خواهند که در رسانه های خود بازتاب دهند بلکه این حقایق را همواره بایکوت می کنند.

العالم - ایران

"حسین کنعانی مقدم" کارشناس مسائل راهبردی اظهار داشت که ما همواره در مناسبت های مختلف در راهپیمایی های متعددی مشارکت می کنیم. زمانی که ملت ایران اینچنین به طور گسترده و انبوه در راهپیمایی عظیمی مشارکت می کنند، آنها می کوشند تا این حضور انبوه و باورنکردنی را مخفی کنند و آن را پوشش ندهند.

وی افزود: حوادث و اتفاقات کوچک و ناچیز حتی اگر در یکی از روستاهای بسیار کوچک و دور افتاده رخ دهد، رسانه های غربی آن را پوشش می دهند و بزرگنمایی می کنند و بارها پخش می کنند. ما دیگر به اقدامات این رسانه های غربی که همواره جمهوری اسلامی ایران را هدف گرفته اند، خو گرفته ایم.

یادآور می شود، مردم ایران با حضور در مراسم عزاداری 28 صفر، ضمن عزاداری، نسبت به اغتشاشات و آشوب‌های اخیر ایجاد شده واکنش نشان داده و با سردادن شعارهایی، نفرت و انزجار خود را از اقدامات آشوب گرانه اعلام کرده و خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی و قوه قضائیه با آنان شدند.

پربیننده ترین خبرها