درگیری های شدید بین نظامیان صهیونیستی و گردان جنین/ شهادت 4 فلسطینی و مجروحیت 44 نفر + فیلم

چهارشنبه 6 مهر 1401 - 12:12

4 فلسطینی صبح امروز چهارشنبه در جریان یورش نیروهای اشغالگر صهیونیستی به اردوگاه آوارگان جنین در حومه اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری اشغالی به شهادت رسیدند و 44 نفر زخمی شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

نیروهای رژیم اشغالگر خانه ای که در آن عبد حازم برادر شهید رعد (مجری عملیات خیابان دیزنگوف در تل آویو) در آنجا مستقر بود را محاصره کردند.

وزارت بهداشت فلسطین از کشته شدن عأحمد نظمي علاونة (24 ساله)، عبد فتحي خازم، محمد محمود الونّة، محمد أبو ناعسة و مجروح شدن 44 تن دیگر با گلوله، در جریان درگیری با نیروهای اشغالگر در اردوگاه جنین خبر داد که حال دو تن از آنها وخیم است.

منابع محلی گزارش دادند که نیروهای اشغالگر صهیونیستی با تعداد زیادی خودروهای نظامی به اردوگاه آوارگان جنین یورش بردند و خانه یکی از بستگان شهید رعد حازم در این اردوگاه را محاصره کردند و یک موشک ضد تانک به سمت خانه تحت محاصره شلیک کردند.

دود از منزل پدر شهید رعد حازم زبانه می کشد:

  • دود از منزل پدر شهید رعد حازم زبانه می کشد:

به گفته شاهدان عینی نظامیان صهیونیستی از اهالی این منرل خواستند خود را تسلیم کنند اما با مخالفت آنها رو به رو شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی هم به نوبه خود اعلام کرد که نظامیانش برادر رعد خازم را ترور کرده اند.

تصاویری که کاربران شبکه های اجتماعی از این حمله منتشر کرده اند نشان می دهد که در میان درگیری های مسلحانه شدید بین متجاوزان صهیونیستی و رزمندگان مقاومت فلسطین، دود از این منزل به هوا برخاسته است.

کانال 14 عبری با تأکید بر اینکه نظامیان این رژیم در اردوگاه جنین مورد حمله قرار گرفته اند، گفته است که این نظامیان به منظور ترور فلسطینی های جنین در این منطقه مستقر شده اند.

در ششم سپتامبر جاری ارتش رژیم صهیونیستی منزل خانواده شهید رعد خازم را منفجر کرد. به دنبال این جنایت، درگیری هایی در این منطقه به وقوع پیوست که در آنها یک جوان به نام محمد سباعنه به شهادت رسیده و 16 فلسطینی دیگر مجروح شدند.

در 7 اوریل گذشته هم رعد فتحی خازم 29 ساله و مجری عملیات تیراندازی در تل آویو به شهادت رسید. وی قبل از شهادت با نیروهایی از یگان یمام و شاباک رژیم درگیر شده بود.

پربیننده ترین خبرها