گفتگو العالم با خانواده شهید تقی پور | خبر شهادت همسرم را شنیدم افتخار کردم و تبریک گفتم / «حسین» به آرزویش که شهادت بود، رسید

پنج‌شنبه 7 مهر 1401 - 16:24

همسر شهید تقی پور در گفتگو با العالم بیان داشت: به همسرم با وجود اینکه بدنبال اعزام به جبهه سوریه برای جهاد علیه دشمنان قسم خورده اهل بیت (ع) بود گفتم : «کشور خودمان به امثال شما احتیاج دارد، در کشور بمانید و خدمت کنید».

العالم - ایران

عزت و اقتدار ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلاورمردانی است که در مکتب انسان‌ساز امامت و ولایت درس ایثار و فداکاری و خدمت را به‌درستی آموختند.

دلیرمردانی که با ایثار و از خودگذشتگی، همه عمر خود را برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی صرف کردند.

بسیجی حسین تقی پور از اعضای فعال سپاه محمد رسوال الله(ص) تهران بزرگ و ساکن اسلامشهر بود که توسط اغتشاشگران طی ناآرامی های روزهای گذشته در محله تهرانپارس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع پیکر مطهر بسیجی مدافع امنیت شهید حسین تقی پور با حضور پرشور مردم انقلابی، ولایتمدار و قدرشناس اسلامشهر (5مهرماه) و همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) تشییع و به خاک سپرده شد.

خبرنگار شبکه العالم با حضور در منزل این شهید والامقام به گفتگو با خانواده شهید پرداخته است.

* اهتمام شهید «تقی پور» به داشتن سبک زندگی معنوی و علاقه به جهاد در سوریه از زبان همسر

زینب آذروند، همسر شهید مدافع امنیت «حسین تقی پور» با اشاره به اهتمام شهید تقی پور درخصوص داشتن سبک زندگی دینی و معنوی این شهید گفت: در طول زندگی مشترک با حسین آقا، تا بحال نماز صبح قضاء نداشتم، این توفیقی بود که بواسطه زندگی با شهید بدست آوردم.

همسر شهید در ادامه گفت و گو اشاره کرد: حسین آقا خیلی علاقه داشت به جبهه سوریه اعزام شود و در آنجا خدمت کند اما من به ایشان گفتم به امثال شما در داخل کشور خودمان نیاز می شود.

همسر شهید «تقی پور» اظهار داشت: با شنیدن خبر شهادت همسرم با وجود اینکه سخت بود ولی شهادتشان را تبریک گفتم و افتخار کردم.

همسر شهید مدافع امنیت اضافه کرد: حسین آقا قسمتش این بود که در این زمان و مقطع و به این شکل به شهادت برسد.

واکنش مادر شهید تقی پور بعد از خبر شهادت فرزندش

نیمتاج رجبی مادر شهید گرانقدر «حسین تقی پور» در واکنش به شهادت فرزندش گفت: خرسندم که پسرم در مسیر غیرت و ایمان گام نهاد و به شهادت رسید.

خصوصیات ویژه اخلاقی شهید «تقی پور» از زبان فرزند

ارشیا تقی پور با اشاره به ویژگی های اخلاقی پدر شهید خود گفت : پدرم همواره مهربان، صاف و ساده و زلال بود، من راه پدر را ادامه خواهم داد.

پربیننده ترین خبرها