اعتصاب عمومی در جنین در واکنش به جنایات اشغالگران

اعتصاب عمومی در جنین در واکنش به جنایات اشغالگران
پنج‌شنبه 7 مهر 1401 - 19:32

امروز پنجشنبه استان جنین برای همدردی با ارواح 4 شهید تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین در روز گذشته به طور یکپارچه وارد اعتصاب عمومی شد.

العالم - فلسطین اشغالی

از بامداد امروز و پس از پرواز هواپیماهای اشغالگران در ارتفاع پایین تا ساعات ابتدایی صبحگاه و استقرار نیروهای مقاومت در برخی مواضع برای مقابله با اشغالگران فضای آماده باش در اردوگاه جنین حاکم است.

از ساعات ابتدایی امروز شهر جنین و شهرها و روستاهای اطراف آن درگیر اعتصاب عمومی در بخش تجاری برای همدردی با شهدای اخیر بوده که به دعوت گروه‌های ملی و اسلامی برگزار شده است.

امروز ابعاد مختلف زندگی در این مناطق فلج شده و تمام نهادهای رسمی و مردمی علاوه بر مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل بوده و فضای خشم و اعتراض در قبال جنایت اشغالگران در به شهادت رساندن 4 نفر و مجروحیت 44 نفر دیگر حکمفرما است.

اتحادیه وکلا از توقف کار خود در دادگاه‌ها خبر داده در حالی که دیوار خانه‌های 4 شهید روز گذشته تزیین شده و تصاویر آنها در شبکه‌های اجتماعی به طور گسترده انتشار یافته و واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.

نیروهای ملی و اسلامی در استان جنین در پاسخ به جنایات اشغالگران و افزایش درگیری در تمام مناطق کرانه باختری خواستار روز ابراز خشم شدند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین

پربیننده ترین خبرها