در ۲۴ ساعت گذشته؛

ادامه نقض مکرر آتش بس یمن توسط ائتلاف سعودی

ادامه نقض مکرر آتش بس یمن توسط ائتلاف سعودی
جمعه 8 مهر 1401 - 09:19

ائتلاف سعودی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۷ بار آتش‌بس یمن را نقض کرده‌ است.

العالم - یمن

به گزارش خبرگزاری «المسیره»، یک منبع نظامی درباره تخلفات دشمن متجاوز به صورت پرواز جنگنده های آپاچی در حریم هوایی نجران این گونه توضیح داد که 33 تخلف نقض حریم هوایی یمن توسط پهپادهای شناسایی مسلح و جاسوسی و ورود به آسمان استان های مأرب، تعز، حجه، الجوف، صعده، الضالع، البیضاء، الحدیده و جبهه های مرزی صورت گرفته است.

این منبع خاطرنشان کرد: نیروهای متجاوز و مزدورانشان با حمله هوایی پهپادهای شناسایی مسلح به مواضع ارتش در شمال شرق حیس در استان الحدیده دوبار آتش بس را نقض کردند.

این منبع همچنین بیان کرد که با ایجاد استحکامات در الحبیل، نزدیک منطقه الحنجر در الفاخر در استان الضالع، نقض پیمان آتش بس صورت گرفت.

این خبرگزاری تاکید کرد که 113 مورد تخلف به صورت تیراندازی به منازل شهروندان و مواضع ارتش در استان های مأرب، تعز، حجه، صعده، الضالع، الحدیده، البیضاء و جبهه های مرزی گزارش شده است.

این منبع خاطرنشان کرد: مزدوران با پرتاب توپخانه ای به سمت استان های مأرب، تعز، حجه، صعده، الحدیده و جبهه های خارج از مرز رصد 27 تخلف مرتکب شدند.

حملات توپخانه ای همچنین مواضع ارتش را در الصیلو و مقبنه در استان تعز و در بنی حسن، حرض، حیران، الطینه و المزرق در استان حجه و همچنین در الملاحیذ، المدافن، کتاف و بقعه در استان صعده هدف قرار داد.

این منبع اشاره کرد که بمباران شدید و حملات توپخانه مزدوران به مواضع ارتش یمن، حیس و منطقه جبلیه در منطقه التحیتا در استان الحدیده، العمود و الصیابه در وادی جاره و تبه در جیزان را هدف قرار داد.

پربیننده ترین خبرها