فیلسوف روسی 40 روز بعد از ترور دخترش چه گفت؟

فیلسوف روسی 40 روز بعد از ترور دخترش چه گفت؟
شنبه 9 مهر 1401 - 15:31

کارشناس مسائل روسیه گفت: تصمیم مسکو مبنی بر الحاق مناطق چهارگانه اوکراین به روسیه، تصمیمی درجهت تصحیح تاریخ و جغرافیای روسیه است و به این حد محدود نمی شود.

العالم اروپا

"عباس حبیش" کارشناس مسائل روسیه در گفتگو با برنامه " مع الحدث" از شبکه خبری العالم خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری روسیه خطاب به رئیس جمهوری اوکراین گفت : اگر خواهان مذاکره هستند، بیایید مذاکره کنیم ، اما نمی توان درباره این چهار منطقه مذاکره کرد. زیرا این مناطق جزء اراضی روسیه شده اند.

وی تصریح کرد: صحبت قبلا درباره حمایت جمهوری های لوگانسک و دانیستک از نئونازی ها و ارتش اوکراین بود و رئیس جمهوری روسیه هشدار داده بود که درصورت ادامه حملات، منطق بازی سیاسی و اقتصادی و ژئوپولتیک را تغییر خواهیم داد و این چیزی است که امروز در تاریخ اتفاق افتاد و صحبت بعدی درباره مناطق دیگر خواهد بود و رئیس جمهوری روسیه دست بردار نخواهد بود.

حبیش تاکید کرد: همه شهروندان روس حتی کسانی که از پوتین متنفرند، با تصمیمات وی دراین زمینه موافقند.

این کارشناس مسائل روسیه اظهار داشت: سن پترزبورگ که با هشت میلیون جمعیت ، دومین شهر بزرگ روسیه به شمار می رود، در زمان سخنرانی پوتین درباره الحاق مناطق چهارگانه اوکراین ، شهری خالی از خودرو بود، که همه به سخنرانی پوتین گوش می دادند.

حبیش با اشاره به اظهارات الکساندر دوگین فیلسوف روس که مغز متفکر سیاست های پوتین است، اظهار داشت: دوگین بعد از چهل روز از ترور دخترش داریا دوگین به دست اوکراینی ها ، برای اولین بار حرف زد و گفت: این آغاز مبارزه طولانی علیه استعمارگری جدید غرب علیه روسیه و جهان است.

پربیننده ترین خبرها