قالیباف: مقام معظم رهبری مرزبندی میان مردم و آشوبگران را مشخص کردند

قالیباف: مقام معظم رهبری مرزبندی میان مردم و آشوبگران را مشخص کردند
سه شنبه 12 مهر 1401 - 09:36

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مقام معظم رهبری بار دیگر مرزبندی میان مردم و آشوبگران را مشخص کردند.

العالم - ایران

محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهر) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: درابتدا عرض خیرمقدم دارم به محضر رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای رئیسی و همراهان ایشان که امروز مهمانان مجلس شورای اسلامی برای معرفی و دفاع از وزیرپیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی هستند.

وی ادامه داد: همچنین برای فرارسیدن سالروز شهادت یازدهمین اختر تاباک امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری (ع) عرض تسلیت و تعزیت دارم و همچنین پیشاپیش آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج) را به آحاد مسلمین، شیعیان این حضرت و به عموم عدالت جویان و حقیقت طلبان سراسر جهان عرض تبریک و تهنیت دارم.

رئیس مجلس تاکید کرد: وظیفه بنده است که به این نکته اشاره کنم و ضروری می‌دانم بیان کنم که فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در مراسم پایان دوره دانشجویان افسری، بیانات روشنگرانه در شرایط حساس بود و ایشان سخنانی بسیار حکیمانه و هوشمندانه و دقیق مطرح کردند و یکبار دیگر مرزبندی میان مردم و آشوبگران را مشخص فرمودند.

قالیباف اظهار داشت: وظایف ما مخصوصا خواص جامعه مشخص شد و ایشان مسیر درست را به همه علاقه‌مندان ایران اسلامی و انقلاب اسلامی مشخص کردند و تکلیف همه ما مشخص است.

رئیس دستگاه قانونگذاری کشور گفت: امیدوارم همه ما بتوانیم به سمت ایرانی قوی برای پیاده سازی همین رهنمود‌های حضرت آقا و در مقابل دشمنانی که در مقابل انقلاب اسلامی و ایران عزیزما سینه سپر کردند بیاستیم و مثل گذشته نقشه دشمنان را نقش برآب خواهیم کرد.

پربیننده ترین خبرها