ترس از عناصر مقاومت مانع ورود شهرک‌نشینان به مقبره حضرت یوسف (ع) شد

ترس از عناصر مقاومت مانع ورود شهرک‌نشینان به مقبره حضرت یوسف (ع) شد
سه شنبه 12 مهر 1401 - 17:40

برای نخستین بار از زمان انتفاضه دوم، ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست از ترس گروه مقاومتی «عرین الأسود» نتوانستند وارد مقبره حضرت یوسف (ع) در نابلس شوند.

العالم - ایران / سیاسی

با وجود هماهنگی‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی، ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست از ترس گروه «عرین الأسود» (بیشه شیران)، مراسم تلمودی را در بیرون از مقبره منتسب به حضرت یوسف (علیه السلام) و پشت دیوارهای اطراف آن برگزار کردند.

صبح امروز سه‌شنبه ارتش رژیم صهیونیستی با قرار دادن موانع نظامی در اطراف مقبره حضرت یوسف (ع) و ممانعت از ورود فلسطینیان به شهر نابلس، این شهر را به طور کامل به محاصره خود درآورد و ده‌ها شهرک‌نشین نیز از ترس گروه «عرین الأسود» نتوانستند وارد مقبره شوند.

از زمان آغاز انتفاضه دوم فلسطینیان، این نخستین بار است که شهرک‌نشینان صهیونیست به دلیل تهدید یک گروه مقاومتی، از ورود به مقبره حضرت یوسف (ع) خودداری می‌کنند.

بر اساس گزارش وبگاه «العربی الجدید»، این گروه مقاومتی طی ۴۸ ساعت گذشته ده مورد عملیات تیراندازی علیه شهرک‌نشینان انجام داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی تهدید گروه «عرین الأسود» علیه شهرک‌نشینان را جدی گرفته و از ورود آن‌ها به مقبره حضرت یوسف ممانعت کرد.

این گروه مقاومتی تهدید کرده بود که ورود شهرک‌نشینان به مقبره حضرت یوسف (ع) در اعیاد یهودی ممنوع است و در صورت ورود هر شهرک‌نشینی به این مقبره، او را با بمب‌ دستی یا اسلحه هدف قرار خواهند داد.

پربیننده ترین خبرها