سرلشکر سلامی: پلیس ما از درگاه‌های اصلی سرمایه‌سازی و اعتماد افزایی برای کشور است

سرلشکر سلامی: پلیس ما از درگاه‌های اصلی سرمایه‌سازی و اعتماد افزایی برای کشور است
چهارشنبه 13 مهر 1401 - 15:18

فرمانده کل سپاه در پیام تبریکی به مناسبت روز فراجا تاکید کرد: پلیس مقتدر و مردمی از درگاه های اصلی سرمایه سازی و اعتماد افزایی برای جمهوری اسلامی ایران است.

العالم - ایران

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همزمان با فرارسیدن «روز فرماندهی انتظامی کشور» پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

برادر گرانقدر سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

فرمانده محترم انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

فرارسیدن "روز فرماندهی انتظامی" که یادآور مجاهدت‌ها و نقش آفرینی‌های حماسی، ماندگار و فداکارانه مدافعان امنیت حافظان نظم و آرامش جامعه اسلامی است را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران، کارکنان و یکایک خادمان ملت در آن سازمان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

خدای بزرگ را شاکریم که ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی را در صحنه‌های حساس و سرنوشت ساز مانند آنچه در روزهای گذشته و در میدان خنثی سازی فتنه آشوب و تجزیه طلبی دشمن در کشور پدید آمد، به‌رغم عملیات روانی، هیجان سازی و رفتارهای داعشی و خشونت محور اغتشاشگران، حامی، همراه و قدردان مجاهدان مدافع امنیت در فرماندهی انتظامی و دیگر مجموعه‌های امنیتی و اطلاعاتی میهن عزیز قرار داده است؛ این نعمت و سرمایه بزرگی است که به قدر یقین پشتوانه استحکام نظام اسلامی و موجب حقد و حسد دشمنان ایران و ایرانی محسوب می‌شود.

هوشمندی انسانی و تجهیزاتی و درایت و اقتدار عملی که ثمره آن تجلی پلیس مقتدر و حرفه ای در مواجهه موفق با نقشه پردازی‌های شیطانی دشمنان برای ایجاد صف بندی و تقابل بین ملت و ارکان امنیت ساز کشور، موهبت ارزشمندی است که نه تنها در فرماندهی انتظامی بلکه در منظومه متولیان حوزه دفاع از استقلال، امنیت ملی، مصالح عمومی و به ویژه آرامش و آسایش در عینیت جامعه و هر کوی و برزن این سرزمین بایستی ضمن تقویت و عمق بخشی از آن به شایستگی حراست کرد.

پلیس مردمی که مدارا با مردم و قاطعیت برخورد با برهم زنندگان امنیت و آرامش صحنه زندگی مردم _ که در جریان اغتشاشات روزهای اخیر را شاهد بودیم _ از ویژگی‌های آن است، در زمره درگاه‌های اصلی سرمایه سازی و اعتماد افزایی برای جمهوری اسلامی، همواره بهبود و تقویت روندها و فرآیندهای اجرای مأموریت برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه را دستور کار خود می‌داند.

با تعظیم به مقام شامخ شهیدان پرافتخار فراجا، تداوم موفقیت و سربلندی خانواده بزرگ فرماندهی انتظامی کشور در پاسداری از گوهر امنیت، نظم و آرامش مردم و عقیم ساختن توطئه‌های دشمنان این ملت و مملکت، تحت تدابیر و منویات نورانی رهبر عظیم الشأن انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از خدای کریم و نعیم طلب می‌کنم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها