رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نزاجا‌ توان قابل توجهی در مقابله با تهدیدات نوین ارائه کرد

رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نزاجا‌ توان قابل توجهی در مقابله با تهدیدات نوین ارائه کرد
پنج‌شنبه 14 مهر 1401 - 18:06

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش ضمن ارتقای توان و آمادگی رزمی این نیرو، توان قابل توجهی را در مقابله با تهدیدات نوین ارائه کرد.

العالم - ایران

سردار سرتیپ پاسدار علی شادمانی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در نشست تحلیل و بررسی عملکرد یگان‌های شرکت‌کننده در رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش که با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی و معاونان این قرارگاه و نزاجا در ستاد این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: عملکرد خوب نیروی زمینی ارتش در این رزمایش با طرح‌ریزی، آماده‌سازی و اجرای آفندی موجب شد که حتی دشمنان نیز به این رزمایش موفقیت‌آمیز اشاره کنند و آن را تهدیدی جدی علیه خود به شمار آورند.

وی، نتایج این رزمایش را خوب و موفقیت‌آمیز قلمداد کرد و افزود: حضور همزمان فرماندهان و مقامات عالی‌رتبه ستاد کل، قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) و ارتش در رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش حاکی از اهمیت برجسته و گستره قابل توجه این رزمایش بود.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به رشد و سطح پیشرفت قابل توجه یگان‌های شرکت‌کننده در این رزمایش تصریح کرد: رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش با حضور یگان‌های مختلف پیاده، زرهی، پهپادی، هوانیروز، توپخانه و... در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان ضمن ارتقای آمادگی رزمی نزاجا، توان قابل توجهی را در مقابله با تهدیدات نوین ارائه کرد.

فارس

پربیننده ترین خبرها