در گفتگو با العالم مطرح شد؛

تاکید نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس بر نقش اروپایی ها در اغتشاشات اخیر

تاکید نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس بر نقش اروپایی ها در اغتشاشات اخیر
سه شنبه 19 مهر 1401 - 20:18

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت ما مدارک موثقی در اختیار داریم که نشان می دهد اروپایی ها اغتشاشات در ایران را مدیریت می کرده اند.

العالم _ ایران

عباس مقتدایی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با شبکه العالم درباره ناآرامی های اخیر پس از درگذشت مهسا امینی گفت در حالی که پلیس و مسئولان ایرانی از وفات وی ابراز تاسف کردند، برخی طرح های خارجی برای از بین بردن امنیت در ایران در میان بود.

وی افزود چند کمیته تحقیق براساس گزارش پزشکی قانونی این موضوع را به طور کامل بررسی کردند و مشخص شد آنچه رسانه های بیگانه درباره وفات مهسا امینی مطرح می کردند، به طور کامل عاری از صحت و با هدف ایجاد آشوب داخل کشور بود. این در حالی است که رسانه ها و سیاستمداران خارجی در سال های گذشته خبرهای بسیاری ضد ایران جعل کرده اند.

این نماینده تاکید کرد زنان ایرانی امروزه در مناصب بالایی قرار دارند.

وی گفت سیاست فشار حداکثری بر ایران شکست خود و همین مسئله باعث خشم دشمنان شد. این در حالی است که قانون اساسی ایران اجازه اعتراض مسالمت آمیز را داده است و صدای منتقدان شنیده می شود.

مقتدایی افزود اغتشاشاتی که در ایران اتفاق افتاد، مورد حمایت مالی برخی طرف ها بود و آنچه در روزهای گذشته اتفاق افتاد، صحنه جنگی بین المللی همراه با سناریوهایی برای تجزیه کشور بود.

وی ادامه داد شهدای پلیس و نیروهای امنیتی دلیل این است که آنان نمی خواهند معترضان را سرکوب کنند بلکه هدف آنان آرام ساختن اوضاع است و ما بین کسانی که تحت هیجانات قرار گرفته اند و کسانی که پول گرفته اند، فرق می گذاریم.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد ما مدارک موثقی داریم که نشان می دهد اروپایی ها اغتشاشات در ایران را مدیریت می کرده اند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها