ترامپ: به راحتی می‌توانم نخست وزیر اسرائیل شوم

ترامپ: به راحتی می‌توانم نخست وزیر اسرائیل شوم
يکشنبه 24 مهر 1401 - 20:23

رئیس جمهورسابق آمریکا در ادامه حمایت از رژیم موقت صهیونیستی، به خدمات ارائه شده به این رژیم در زمان حضور در کاخ سفید اشاره کرد.

العالم - آمریکا

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا بعد از ظهر یکشنبه به وقت تهران گفت که به پاس خدماتش برای رژیم موقت صهیونیستی، می‌تواند حتی نخست وزیر این رژیم شود.

به گزارش منابع خبری، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که به راحتی می‌تواند نخست وزیر اسرائیل شود. زیرا هیچ رئیس‌جمهوری بیشتر از او برای اسرائیل خدمت نجام نداده است.

ترامپ با مدح و ستایش خود از یهودیان آمریکایی مقیم فلسطین اشغالی خواست حامی او باشند.

ترامپ پیشتر نیز از یهودیان آمریکا خواسته بود در جریان انتخابات ریاست جمهوری ایلات متحده به او رای دهند. وی تگفته بود که یهودیانی که به او رای‌ندهند، عهدنشناس هستند و به اسرائیل وفادار نیستند.

ترامپ چندی قبل گفت که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌ وزیر وقت اسرائیل، در برابر کمک‌های سخاوتمندانه دولت آمریکا ناسپاسی کرد.

ترامپ در مصاحبه با «باراک راوید» خبرنگار صهیونیستی گفت: «اگر من سال ۲۰۱۶ به ریاست جمهوری نمی‌رسیدم، اسرائیل نابود می‌شد.»

ترامپ حتی خروج از برجام را به روابط حسنه خود با رژیم موقت صهیونیستی مرتبط دانست.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در انتقاد دوباره از عملکرد «جو بایدن» نیز معتقد است که ایالات متحده بسرعت به جهنم می‌رود و به یک رهبر قوی در راس نیاز دارد.

وی در مصاحبه با شبکه خبری «فاکس نیوز» گفت: «سیاست و مسائل جمهوری‌خواه و دموکرات و چپ‌های افراطی و همه چیز را فراموش کنید. کسی را می‌خواهم که رهبری بزرگ باشد. کسی را می‌خواهم که بتواند رو در روی شی رئیس‌جمهور چین بایستد.»

ترامپ افزود: «این را چند روز پیش گفتم که می‌توانید در سراسر هالیوود بگردید و تلاش کنید کسی را برای بازی کردن نقش شی رئیس‌جمهور چین پیدا کنید. هیچ بازیگر آنچنانی وجود ندارد، هیچ کسی آن طور نیست. این‌ها انسان‌های قاطع هستند، او مردی قاطع است. من دوست بسیار خوب او بودم تا این که کووید آمد و بعد رهایش کردم. گفتم این (دیگر) خیلی زیاد است. »

رئیس‌جمهور جنجالی سابق آمریکا در ادامه گفت: «ما به باهوش‌ترین افراد نیاز داریم، به خاطر افرادی مثل رئیس‌جمهور شی، ماکرون، می‌توانم بسیاری از آن‌ها را نام ببرم، مثل پوتین البته الان او نوع دیگری از طلسم را دارد. اما بگذارید به شما بگویم این‌ها انسان‌هایی قاطع هستند. باهوش و سرسخت هستند و چیزی درباره باخت نمی‌دانند.»

فارس

پربیننده ترین خبرها