هشدار مقاومت فلسطین به رژیم اشغالگر

هشدار مقاومت فلسطین به رژیم اشغالگر
دوشنبه 25 مهر 1401 - 10:50

روزنامه الاخبار به نقل از منابعی در مقاومت فلسطینی نوشت ارزیابی ها نشان می دهد که رژیم اشغالگر با حیله گری در فکر انتقال نبرد به نوار غزه است زیرا نتوانسته است اوضاع کرانه باختری را به کنترل خود درآورد.

العالم _ فلسطین

همین مسئله رژیم اشغالگر را در برابر گزینه های مختلفی در زمینه های نظامی و امنیتی قرار داده است که ممکن است به آنها روی آورد.

به نوشته الاخبار، مقاومت فلسطینی پیش بینی می کند رژیم غاصب صهیونیستی برای اجرای عملیات امنیتی ضد مقاومت داخل نوار غزه تلاش کند و این در حالی است که ارتش رژیم اشغالگر در آماده باش امنیتی و نظامی به سر می برد و ممکن است به این سمت حرکت کند.

ارزیابی ها نشان می دهد که رهبران سیاسی رژیم اشغالگر تحت فشاری که روز به روز در کرانه باختری افزایش می یابد و بر آینده سیاسی آنان تاثیر می گذارد، تلاش می کنند با انتقال نبرد به نوار غزه از این فشار بکاهند و این در حالی است که دولت اشغالگر با انتقادات رو به افزایش و شدید شهرک نشینان روبرو شده اند.

الاخبار تصریح کرد دولت اشغالگر بر این باور است که گشودن جبهه جدید نظامی در غزه باعث آرامش در کرانه باختری می شود و از تشدید اوضاع در آن تا حد زیادی جلوگیری می کند. این در حالی است که ارتش رژیم اشغالگر نگران است که نتواند در نوار غزه موفقیتی به دست آورد و این در حالی است که گروه های مقاومت مسلحانه در کرانه باختری رو به افزایشند و می تواند اوضاع امنیتی را بیش از پیش پیچیده کند و در نتیجه جبهه های متعدد به روی ارتش اشغالگر گشوده شود.

مشکل دیگر رژیم اشغالگر مخالفت آمریکا با تشدید اوضاع در سرزمین های اشغالی به سبب تمرکز آن بر جنگ در اوکراین است.

پربیننده ترین خبرها